رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی

کد محصول :G12

چکیده:

لازمه درک یک اثر هنری توسط مخاطب، شکل گیری مکالمه میان طرفین است. شرط وقوع این رویداد، زمینه‌ای مشترک برای شروع مکالمه است. چه بسا بتوان دلیل مقبولیت بناهای سنتی در نزد مخاطبانش و سیل نظرات منتقدانه و حاکی از عدم رضایت درباره بناهای معاصر را با توضیحات ارائه شده تبیین کرد. به طور کلیمی‌توان چنین بیان کرد که سیر غالب معماری کشور ما در سال‌های اخیر یا به سمت طراحی بر پایه مسائل عملکردی صرف و توجه به مسائل اقتصادی بوده است؛ یا تحت تأثیر معماری غرب، بیانی گنگ، نامأنوس و غریب دارد. در هر دو صورت ارتباط عمیقی میان مخاطب و اثر شکل نمی‌گیرد. از سویی دیگر در معماری سنتی ایران، معمار اثر خود را در راستای باورها، اعتقادات و فرهنگ زمانه خویش بنا نموده و معماری دارای هویت است. این هویت و اصالت است که به عنوان عامل اشتراک، زمینه را برای شروع ارتباط میان بنا و مخاطب برقرار کرده است. پژوهش پیش رو قصد دارد تا با بررسی مفاهیم معناییِ معماری سنتی و ادبیات کلاسیک در حوزه‌ی عرفانی، به خصوص اشعار و غزلیات حافظ با این مضمون، به عنوان دو عرصه‌ی مهم منعکس کننده‌ی وجوه فرهنگی جامعه سنتی، به شناسایی ارزش‌های ثابت در فرهنگ اصیل ایرانی و فصل مشترک میان شعر و معماری و در نهایت به طراحی‌ای مبتنی بر هویت و اصالت ایرانی، و هم راستا با نیازهای زمانه برسد. این پژوهش از هفت فصل تشکیل شده است. در فصل اول کلیات پژوهش شامل مساله، ضرورت اهداف، فرضیه ، روش و ساختار پژوهش بیان شده است. در ادامه مبانی نظری پژوهش شامل عرفان در معماری سنتی ایران، عرفان در ادبیات و رابطه میان شعر و معماری تبیین شده است. هم‌چنین اندیشه‌های عرفانی حافظ مورد بررسی قرار گرفته است و بخشی از این مباحث که در طراحی مجموعه اهمیت داشته‌اند، ارائه شده است. سپس مصادیق موردی معرفی شده است و در انتها معرفِ فرایند طراحی می‌باشد. در این فصل اطلاعات مربوط به موضوع طراحی و بستر شکل‌گیری طرح، آورده شده است. بعد از آن، ملاحظات شکل‌گیری طرح مشخص شده و در نهایت، طرح مورد نظر بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بر روی مفاهیم عرفانی غزلیات شاعران در فصل دوم، ارائه شده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:195
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی , پروپوزال طراحی خانه شعر و ادب پارسی، طراحی خانه شعر و ادب پارسی ,مطالعات طراحی خانه شعر و ادب پارسی , برنامه فیزیکی طراحی خانه شعر و ادب پارسی ,دانلود طراحی خانه شعر و ادب پارسی،دانلود طراحی خانه شعر و ادب پارسی،رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی ، رساله طراحی خانه شعر و ادب پارسی، طراحی طراحی خانه شعر و ادب پارسی ,دانلود طراحی خانه شعر و ادب پارسی، طراحی طراحی خانه شعر و ادب پارسی،نقشه های طراحی خانه شعر و ادب پارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا