رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار

کد محصول :G4

چکیده:

با رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی در ارسی همراه شما هستیم؛ اندیشه تاسیس یک مرکز فرهنگی و تفریحی در یک مجموعه شهری یا بین شهری، بازتابی از رشد فیزیکی و اجتماعی آن می باشد. توسعه فیزیکی شهر از یک طرف و رشد اجتماعی و سیاسی شهر از طرف دیگر به همراهی شکوفایی اندیشه های تازه در شهر سازی و شهر نشینی موجب گردیده که در تمام تقسیم بندی های شهر، محله، ناحیه و … کاربری های جدید شکل گیرد و نقاط خاصی از شهر به نوعی به کاربری های تجاری، تفریحی و … تخصیص یابد.

نیاز انسان به طبیعت انکار ناپذیر است. انسان می تواند نیاز های مادی خود را بطور غیر مستقیم و با واسطه از طبیعت براورده سازد. اما نیاز روحی انسان به طبیعت تنها با حضور او در طبیعت و استفاده از مواهب الهی بر طرف خواهد شد. اما امروزه بسیاری از ساکنان شهرهای بزرگ به مسافرت به فضاهای تفریحی خارج شهرها روی آورده اند. بنابراین بنظر می رسد طراحی یک مجموعه فرهنگی – تفریحی در طبیعت بتواند نیازهای انسان را در هنگام حضور در طبیعت فراهم سازد تا هرچه بیشتر و بهتر و در کمال آسایش بتواند از طبیعت بهره برده و به آرامش برسد.

معماری پایدار یکی از گرایشهای نوین معماری می باشد این معماری در پی سازگاری و هماهنگی با محیط زیست که یکی از نیاز های اساسی بشر در جهان صنعتی کنونی است می باشد. کارکردهای معماری و شهر سازی نقش بسزایی در ارتباط با اجرا شدن اهداف توسعه پایدار دارد. در این میان معماری پایدار توجه خاصی به طبیعت دارد از این رو این مبانی این معماری به عنوان مبانی طراحی در نظر گرفته شد. این پژوهش که از نوع توصیف تحلیلی و با استفاده از روش کتابخانه ای و بر اساس تحلیل محتوا به گردآوری و تحلیل داده ها می پردازد. برآنیم که با تعریف مجموعه ای نو بر اساس مفاهیم طبیعت و توسعه پایدار، گامی مهم در برقراری تعادل و تعامل میان معماری و طبیعت برداریم.

کلمات کلیدی: دانلود رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود پایان نامه معماری، رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود رساله معماری ارشد

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordوdwg
  • تعداد صفحات:183
  • حجم فایل:10 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات، سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد. متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، پروپوزال طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، مطالعات طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، برنامه فیزیکی طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، نقشه های طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار، دانلود رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی، معماری پایدار، رساله طراحی مجتمع فرهنگی-تفریحی با رویکرد معماری پایدار

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا