رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز

کد محصول :G13

چکیده:

ایران دارای معماری و آثار معماری ارزشمندی می باشد که  به فراموشی سپرده شده اند با آشنا کردن ملت و دوستی آنان با  این ابنیه می توان کمک شایان ذکری به بقای بیشتر شان داشت. از آنجایی که “هدف موزه ها تحقيق در آثار و شواهد به جاي مانده انسان و محيط زيست او گردآوري حفظ  و بهره وري معنوي و ايجاد ارتباط بين اين آثار به نمايش گذاشتن آن ها به منظور شناخت و بررسي است” مرکز تحقیقاتی معماری سبز فضای مناسبی به این منظور می باشد. در مسیر طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز ابتدا مطالعاتی در قالب معماری ایران  و مرکز تحقیقاتی معماری سبز انجام شده سپس به نتیجه گیری و طراحی  بر آن اساس پرداخته شده.به طور کلی فرآیند سبز اینگونه مطرح می شود که تمامی موضوعات به یکدیگر وابسته بوده و در هر تصمیم گیری باید تمامی جنبه ها ی آن مورد بررسی قرار گیرد.دراین جهان،معماران نیزهمسو با سایر دستاندرکاران درپی یافتن راهکارهای جدیدی برای تأمین زندگی مطلوب انسان بوده اند. بدیهی است که زندگی،کار،تفریح،استراحت و … همه وهمه فعالیتهایی می باشندکه درفضاهای طراحی شده توسط معماران صورت پذیرفته و از آنجا که نقاطضعف و قوت یک ساختمان بر زیست بوم جهان تاثیر مستقیم خواهد داشت،وظیفه ای بس حساس در این خصوص برعهده معماران می باشد.معماری سبز برخاسته از معماری پایدار و توسعه پایدار بوده که این نیز ناشی از نیاز انسان امروز در مقابل پیامدهای سوء جهان صنعتی و مصرفی عصرحاضر است. حفظ و حراست از منابع طبیعی جهان، مصونیت از آلودگی هوا و سایرآلودگی های محیطی، حفاظت از لایه ازن، بهداشت جسمی و روانی، آینده بشریت و … ازموضوعاتی است که در این راستا مطرح بوده و ضرورت آن به عنوان یک وظیفه جهانی روز به روز آشکارتر می شود. لذا  ساختار کلی رساله نیز منطبق با همین مطالعات و روند دستیابی به طرح شکل گرفت که کلیات مطالعات، مبانی نظری طراحی، تدوین ضوابط و برنامه فیزیکی، نمونه های موردی و آنالیز سایت در چارچوب کلی رساله فهرست شده اند و در فصل آخر نیز پروسه دستیابی به طرح توضیح داده شده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:219
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز , پروپوزال طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز، طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز ,مطالعات طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز , برنامه فیزیکی طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز ,دانلود طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز،دانلود طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز،رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز ، رساله طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز، طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز ,دانلود طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز، طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز،نقشه های طراحی مرکز تحقیقاتی معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا