رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی

کد محصول :G18

چکیده:

موسیقی و معماری هر دو از گرایشهای اصیل هنرهای ایران زمین بوده اند که تا به امروز نیز آوازه شاهکارهای معماری ایرانی در جهان و تاثیر موسیقی ایرانی بر موسیقی دنیا انکار ناپذیر می باشد . چه بسا بعضی عوامل در کمرنگ نشان دادن این دو گرایش هنری بخصوص موسیقی ایران اعم از سنتی و مردمی نقش بازی کرده اند . ولیکن اصالت همیشه اصالت است و حفظ اصالت ایرانی و طبقه ما ایرانیان از اساسی ترین عوامل در حفظ و رشد موسیقی ایران ایجاد شرایط و زمینه های مناسب برای پرورش و شکوفایی استعداد ها و نیز شرایطی برای به نمایش گذاردن آموخته ها و استعداد هایمان می باشد .به سبب فراهم آمدن این شرایط به وجود آوردن مجموعه ای نیاز می‎باشد که هم محیطی برای شناساندن موسیقی باشد و هم این مجموعه قابلیت برگزاری اجراهای ملی ـ علمی ـ کلاسیک و مردمی و سنتی و موسیقی دیگر ملل را داشته باشد . چرا که آشنایی و شناساندن انواع موسیقی، چه ایرانی و چه غیر ایرانی در سیر کمالی امر موسیقی برای هنرجویان و هنرمندان و مردم عادی نقش بسزایی دارد. هر چند که حوزه این بحث از گستردگی خاصی (به واسطه چند جانبه بودن آن ) برخوردار است و تهیه قالبی خاص برای آن دشوار می نماید. سعی خواهد شد مطالب تا حد امکان مختصر بیان شوند و از بخش هایی که به طور عام راجع به هر مجموعه معماری قابل طرح است از یک طرف و از بحث های کاملا تخصصی موسیقی و آکوستیک از طرف دیگر اجتناب شود ، تا از اطاعه کلام و غیر قابل استفاده عام شدن آن جلوگیری شود. (دامنه بحث های موسیقی تا جایی که برای طراحی مجموعه نیاز باشد استفاده می شود.) مجموعه این عوامل مرا بر آن داشت که پروژه پایانی خود را مجموعه ای جهت اجرا , آموزش و معرفی و نیز برجسته کردن جایگاه فرهنگ موسیقی در نظر گیرم و از آنجا که عمومیت بخشیدن به این مجموعه « در مقابل انحصاری بودن مجموعه برای افراد خاص » مدنظر اینجانب بوده مرکز گفتمان موسیقی تهران را عنوان پروژه خویش قراردادم و سایت پروژه را در شهر تهران در نظر گرفتم . در طراحی مرکز گفتمان موسیقی سعی شده است از ویژگیهای مفهومی بین دو هنر معماری و موسیقی در جهت طراحی فضایی که هم پاسخگوی نیازهای معنوی و حس زیبایی شناسی هنرمندان و هم جنبه های عملکردی و مادی باشد،استفاده گردد.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:175
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی , پروپوزال طراحی مرکز گفتمان موسیقی، طراحی طراحی مرکز گفتمان موسیقی ,مطالعات مرکز همایش های آئینی ایرانیان با رویکرد معماری اصیل ایرانی , برنامه فیزیکی طراحی مرکز گفتمان موسیقی ,دانلود طراحی مرکز گفتمان موسیقی،دانلود طراحی مرکز گفتمان موسیقی،رساله مرکز طراحی مرکز گفتمان موسیقی، رساله طراحی مرکز گفتمان موسیقی، طراحی طراحی مرکز گفتمان موسیقی، طراحی طراحی مرکز گفتمان موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا