پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی برج مسکونی

تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر

کد محصول: p160

با تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر به همراه پلان و تصاویر در ارسی همراه شما هستیم؛ برج‌های مسکونی سبز کوثر، در شهر مشهد و در زمینی به مساحت نزدیک به یک هکتار، در بلوار کوثر (جنب میدان پژوهش) واقع شده است. این پروژه، نظر به اهمیت پرداختن به انرژی‌های نو در معماری معاصر و نیز نیاز مبرم به استفاده بهینه از انرژی در ساختمان‌سازی امروز کشورمان، با هدف ایجاد فضایی برای زندگی و بهبود کیفیت آن، از یک سو، و خلق نشانه و الگویی برای آینده، از سوی دیگر مطرح شده است.

برج‌ های مسکونی سبز کوثر، اولین تجربه واقعی معماری سبز در کشورمان است که در آن، از انرژی‌های پاک در تمام سطوح معماری ساختمان بهره گرفته شده است. پانل‌های خورشیدی، توربین باد، سیستم زمین‌گرمایی، استفاده از آب بازیافتی، نمای دوپوسته و …، از نمونه‌های این موضوع هستند که برای کاهش هزینه‌های انرژی به کار گرفته شده‌اند. علاوه بر این، ساختمان برج‌ها به مثابه یک پنجره شهری است.

موضوع توجه به محیط زیست در مهندسی و معماری امروز جهان، یک امر طبیعی و مشهود است. این موضوع، نه یک مفهوم انتزاعی بلکه دغدغه‏ی خاطری است برای ما و نسل های آینده. لذا ادغام این امر با معماری برای من یک تعهد است. در کشور ایران نیز با وجود داشتن ثروت نفت و گاز، پرداختن به موضوع انرژی های پایدار و توجه به محیط زیست امری اجتناب ناپذیر است. دلیل تصمیم من برای کار در ایران، خاطره‏ی زیبایم از سطح بالای هنر زنده در اصفهان بود. لذا این چالش را پذیرفتم تا چنین کیفیت زندگی را در ساختمان‏های عمودی دو برج مسکونی سبز اجرا کنم.

در این پروژه، تمامی واحدها دارای حیاط سبز قابل کشت مخصوص به خود هستند که به صورت مکانیزه آبیاری می‌شوند. همچنین، بام سبز برای ساکنان و پارک خطی با مسیر دوچرخه‌سواری در ارتفاع که قابل استفاده برای عموم مردم نیز هست، در پروژه وجود دارد. سیستم‌های هوشمند BMS برای هر واحد مسکونی، باغ زمستانی در طبقات ضلع شمالی هر دو برج، و انباری در زیرزمین با دسترسی آسان از هسته میانی در هر طبقه، از دیگر ویژگی‌های واحدهای مسکونی برج‌های سبز کوثر است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر، دانلود تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری برج‌های مسکونی سبز کوثر، پاورپوینت معماری برج‌های مسکونی سبز کوثر، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج‌های مسکونی سبز کوثر، عمران، معماری، فناوری معماری، برج مسکونی، طراحی مسکونی و تجاری، معماری پایدار، معماری سبز، تحلیل و بررسی معماری برج‌ های مسکونی سبز کوثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا