خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری (جلد اول)

کد محصول: b9

با خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری (جلد اول) در ارسی همراه شما هستم؛ كتاب بوطيقاي معماری در دو جلد نوشته آنتونی سي.آنتونيادس و ترجمه دکتر احمد رضاآی به خوانندگان راهبردهاي محسوسی به سوي خلاقيت معماري ارائه میكند. به خاطر پرداختن این کتاب به یکی از اساسی‌ترین مباحث معماری یعنی خلاقیت و به بهانۀ هفتمین نوبت چاپ این کتاب به معرفی تفضیلی بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

جلد اول كتاب شامل گفتارهاي اول تا هفتم است. راهبردهاي نامحسوس به سوي خلاقيت معماری، استعاره، پارادوكس و متافيزيك، راهبرد تغيير پذيری فرم، ابهام ازلی و دست نيافه، شعر و ادبيات و بيگانگی و چند فرهنگی عنوان فصل‌های اين جلد هستند. جلد دوم كتاب هم شامل گفتار هشتم تا چهاردهم می شود.

تاريخ، تاريخ گرايی و مطالعه پيشينه‌ها، تقليد و برداشت سطحی، هندسه و خلاقيت، تاكيد بر مصالح، نقش طبيعت در خلاقيت معماری، خلاقيت از طريق ارتباط با ديگر هنرها و هنرمندان و زندگي‌نامه معماران به مثابه ابزاری برای خلاقيت فراگير و همه جانبه عنوان فصل‌های جلد دوم كتاب هستند.

رویکرد کتاب در کوتاه‌ترین سخن: راهبردهایی به سوی خلاقیت معماری است. در دو جلد، یکی راهبردهای نامحسوس و در دیگری راهبردهای محسوس را بیان کرده است. نکته ارزشمند کتاب این است که مطالب ارائه شده به صورت عملی در آتلیه های طراحی مولف مورد آزمایش قرار گرفته است و بیان تئوری صرف نیست. همچنین در جای جای آن، حاصل تفکرات و نتیجه کارهای دانشجویی آتلیه مولف ارائه شده است. تعریف بوطیقا صرفا به معنی شعر نیست بلکه ساختن اثر هنری از دیدگاهی زیبایی شناسانه است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری (جلد اول)
  • نام نویسنده: آنتوني سي.آنتونيادس، ترجمه دکتر احمدرضا آی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 2مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب بوطیقای معماری، دانلود کتاب بوطیقای معماری، پاورپوینت کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، کتاب بوطیقای معماری، بوطیقای معماری، خلاصه کتاب بوطیقای معماری، کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری، خلاصه کتاب بوطیقای معماری، آفرینش در معماری، خلاصه کتاب بوطیقای معماری آفرینش در معماری، خلاصه کتاب بوطیقای معماری، کتاب بوطیقای معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا