پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر

کد محصول:p166–

امروزه کسب و کارها به طورفزاینده ای، تعاملات غیر رسمی کارکنان که سابق بر این گواه نافرمانی یا ناکارآمدی بود را به عنوان منبع خلاقیت می بینند و بسیار طبیعی است که وجود فضاهایی جهت ملاقات و استراحت کارکنان را در حفظ سلامت شخصی و سازمانی ضروری بدانند. یک نمونه از این دست، ساختمان مرکزی کامرز بانک “Commerzbank Ag” در فرانکفورت آلمان است که توسط نورمن فاستر، طراحی شده است. ساختمان مرکزی کامرز بانک که یک نمونه از معماری سبز است که توسط نورمن فاستر در آلمان ساخته شده است.

این بانک در سال 1870 میلادی در شهر هامبورگ تاسیس شد و پس از فراز و فرودهای بسیار اقتصادی و تاریخی در قرن اخیر علاوه بر خدمات بانکداری خرد و شرکتی ، در امر مدیریت سرمایه و بانکداری سرمایه گذاری ، فعالیت می کند اما آنچه باعث دومین بانک بزرگ آلمان یعنی Commerzbank  را متفاوت جلوه می دهد معماری ساختمان این بانک است .

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت برج کامرز بانک آلمان، نورمن فاستر، عمران، معماری، فناوری معماری، معماری سبز، محیط زیست، بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، ساختمان مرکزی بانک کامرز آلمان اثر نورمن فاستر، ساختمان مرکزی کامرز بانک آلمان، تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان اثر نورمن فاستر، تحلیل و بررسی برج کامرز بانک آلمان نورمن فاستر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا