پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خانه سالمندان

مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش

کد محصول: p168–

با مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش در ارسی همراه شما هستیم؛ مجتمع مسکونی و پرستاری Simmering در اتریش در قلب منطقه یازدهم ساخته شد. این مجموعه در بستری مملو از درختان جایگزین زمین بازی کودکان شد تا ضمن کاربرری بهتر از فضا، نیازهای منطقه را نیز برآورده سازد. این مرکز در حقیقت یک مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی از سالمندان است و با استانداردهای محلی و ویژگیهای شاخص خود تبدیل به مرکز آلی شهرستان محل ساخت خود شده است.

به دنباله افزایش جمعیت مسن در اروپا و سایر نقاط جهان، در ایران نیز مسئله سالخوردگان به تازگی به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. پیش بینی ها حاکی از این است که تا سال 2020 میلادی تعداد سالمندان جهان به یک میلیارد نفر برسد. به طور متوسط 61 درصد جمعیت کشورهای صنعتی را سالمندان تشکیل می دهند. در کنار میزان مرگ و میر، امید به زندگی از شاخص های مهم و موثر مولفه های اجتماعی سلامت SDH بوده و همچنین بیانگر وضعیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی هر جامعه است.

سالمندان، در جامعه بعد از بازنشستگی به جای لذت از زندگی، استراحت و تفریح به افرادی تبدیل میشوند که به دلیل ایجاد احساس ناکار آمدی و طرد شدن دچار افسردگی روحی گردیده و این امر تأثیر زیادی در طول عمر مفید آنها و پایین آمدن امید به زندگی در جامعه خواهد داشت. به نظر می رسد ایده سالمندی موفق، راهکار مناسبی جهت کاهش مشکلات دوران سالمندی باشد. به نظر می رسد، شناخت ویژگی های جسمانی و روانی و درک نیازهای مختلف سالمندان و تلاش در جهت پاسخگویی به این نیازها و احترام به ترجیحات آن ها در طراحی و بهسازی فضاهایی مخصوص آنان، می تواند در زندگی خوب سالمندی و بهبود کیفیت و امید به زندگی آن ها و دستیابی به اهداف سالمندی موفق، مؤثر باشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 41
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش، دانلود پاورپوینت مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان، پاورپوینت مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت مجتمع مسکونی و پرستاری Simmering اتریش، عمران، معماری، فناوری معماری، طراحی مسکونی، پاورپوینت خانه سالمندان، مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش، مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان، Simmering اتریش، مرکز نگهداری و مراقبت پزشکی سالمندان Simmering اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا