خلاصه کتب معماری

خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر

کد محصول: b18

با خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر در ارسی همراه شما هستم؛ شیوه سنتی در طراحی معماری منظر معمولا با تحقیقی آغاز می شود که اهداف مشتری، معیارهای سایت و احتیاجات کاربران بالقوه را مشخص می سازد.مستند سازی این مرحله در قالب یک برنامه مکتوب، فهرست سایت و یا تحلیل سایت ارائه می گردد.مرحله بعدی در فرآیند طراحی، درک مفهوم منظر است که شماری نظرات درباره چگونگی اصلاح سایت خاصی را در برمی گیرد. این نظرات معمولا نتیجه منطقی تحقیق ایت اما گاهی نیز چنین نظراتی قبل از تحقیق به ذهن می رسند و بعد از تحقیق اصلاح و تعدیل می شوند. مفهوم سازی دارای دو حیطه می باشد:

1)مفاهیم فلسفی کلی

2)مفاهیم عملکردی خاص

وقتی طراحی، مفاهیم فلسفی متناسب با شرایط سایت و یا مشتری را تعیین کرد، اقدام بعدی وی بیان این مفاهیم در قالب عینی و ملموس خواهد بود. مکانهایی که به منظور سرگرمی طراحی شده اند، عناصر متحرکی را می طلبند که با رنگ های شاد رنگ آمیزی شده باشند، در حالی که فضاهای آرامش بخش اصولا به محیطی ساکت و عناصری ایستا نیاز دارند.

مباحث کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر:

  1. مفهوم
  2. تکوین فرم
  3. اصول سازماندهی
  4. مطالعات موردی پروژه
  5. فراتر از قوانین طراحی بی قاعده و تحریک آمیز

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر
  • نام نویسنده: گرانت دبلیو.رید، ترجمه دکتر محسن فیضی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 82
  • حجم فایل: 6مگابایت

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، دانلود کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، پاورپوینت از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، معماری منظر، کتاب های معماری، کتب معماری، کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، از مفهوم تا فرم در طراحی منظر، خلاصه کتاب از مفهوم تا فرم در طراحی منظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا