رساله کارشناسی معماری

مطالعات طراحی مرکز هواشناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G40

چکیده:

هواشناسی به عنوان علمی نوپا در دنیای امروزی تلقی می شود.این رشته یکی از شاخه های تخصصی علم فیزیک است در واقع این گرایش اطلاعات متنوعی راجع به انواع پدیده های جوی می دهد. آب و هواشناسی علمی است که به مطالعه ی محیط طبیعی و تاثیر عوامل محیطی بر زندگی انسان و فعالیت انسان میپردازد.هواشناسی در زمینه های وضعیت هوا و تغییر و تحولات جوی کاربرد زیادی دارد و در زمینه های بسیاری مانند کشاورزی، حمل و نقل و زندگی روزمره ما تاثیر بسیاری دارد. به طور کلی هواشناسی وضعیت هوا را به صورت لحظه ای و در دوره کوتاه مدت و با استفاده از ابزار فیزیکی و دینامیکی بررسی می کند.

در واقع معماری می تواند با استفاده ی هوشمندانه از انرژی های پاک، کیفیت زندگی را ارتقاء دهد و در تقلیل مصرف منابع تجدید ناپذیر و بهینه سازی مصرف انرژی تجدیدپذیر موثر باشد. بنابراین آیا صحیح نیست بیاموزیم به جای انرژی های فسیلی از انرژی هایی استفاده کنیم که به صورت طبیعی وجود دارند؟ و در فکر تأمین انرژی به روش های پایدار و همچنین در صدد پیشگیری از اتلاف و هدر رفتن آن باشیم؟ به حداقل رساندن مصرف انرژی و طراحی ساختمانی با مصرف انرژی کم، از مهم ترین اهداف این پژوهش می باشد. که برای تحقق این امر روش تحقیق توصیفی- تحلیلی استفاده شده، که به جمع آوری اطلاعات عمدتا به صورت کتابخانه ای (شامل کتب، مجلات، مقالات، …)، مصاحبه با افراد ذی صلاح، سایت های اینترنتی مرتبط و مشاهدات میدانی پرداخته است. در ادامه برای طراحی ساختمان اکولوژیک اصولی بیان شده است. که در آن طراحی مناسب و استفاده بجا از جداره ها، پنجره ها، استقرار مناسب بنا در بستر آن، طراحی بنا با استفاده از تکنولوژی های جدید و مصالح پایدار، در دستیابی به این اصول موثر می باشند.

کلمات کلیدی:دانلود مرکز هواشناسی،دانلود مرکز هواشناسی 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات طراحی مرکز هواشناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مرکز هواشناسی , پروپوزال مرکز هواشناسی،طراحی مرکز هواشناسی,مطالعات مرکز هواشناسی, برنامه فیزیکی مرکز هواشناسی,دانلود طرامرکز هواشناسی،دانلود مرکز هواشناسی،رساله مرکز هواشناسی، رساله مرکز هواشناسی، طراحی مرکز هواشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا