پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خوابگاه

تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ

کد محصول: p198–

با تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ در ارسی همراه شما هستیم؛ خوابگاه تایتگن، مجتمعی با 360 واحد اقامتی در یک بلوک می باشد. این خوابگاه در شهرک Orestad، پیرامون شهر کپنهاگ، پایتخت دانمارک و در منطقه ای سرسبز قرار گرفته که رودخانه ای نیز در مجاورت آن قرار دارد. این بنا در سال 2006 توسط Tranberg & Lundgaard  طراحی شد.

در طراحی مجموعه خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ سعی شده است که این 360 واحد به گروه های کوچکتری تقسیم و واحدهای همسایگی نیمه مستقلی شکل گیرد که موجب افزایش تعلق خاطر محصلین نسبت به محیط اقامتی شان، می گردد. آپارتمانها در عمق های متفاوت و در ریتم متناوبی قرار گرفته اند، که از طریق ترکیبی که دارد بیانگر هویت منحصر بفرد شخصی است و کاراکترها و سیمای بلورین و خنثی در ترکیب خارجی ساختمان، فضای استوانه ای شگفت اوری را پدید اورده است.

فضاهای عمومی و گروهی ساختمان هم به همان نسبت شکل داده شده اند. آنها بصورت توده های پیش آمده در نمای ساختمان به طرز چشمگیری برجسته شده اند. این بلوک های ساختمانی به طرز چشمگیری در مقابل مرکز حیاط داخلی بر افراشته شده اند. از پنجره های واحدها به رودخانه، فضای سبز و چشم اندازهای شهری دید وجود دارد. در عین حال فضاهای عمومی هر طبقه نیز به 5 بخش مستقل، تفکیک شده و به صورت مکعب هایی معلق به سمت حیاط مرکزی بیرون زده اند. طول واحدهای اقامتی ثابت نبوده و تنوع ابعاد آن ها موجب تخلخل در دیواره های بیرونی حجم گردیده.

بخش‌های مشترک، سالن و آشپرخانه، و حیاط مرکزی خوابگاه را احاطه کرده‌اند. در تحلیل پلان خوابگاه طراحی دایره‌ای‌شکل این ساختمان، حس برابری و اتحاد ایجاد می‌کند، در حالی که هر اتاق، پنجره و تراس منحصربه‌فرد خود را داشته و طراحی آن از تنوع زیادی برخوردار است. از دیگر امکانات این خوابگاه می‌توان به انبار دوچرخه، سالن اجتماعات، و پشت بام طراحی‌شده اشاره نمود. درصدی از اتاق‌های این ساختمان تنها متعلق به دانشجویان بین‌المللی است، پس اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای رفتن به دانشگاهی از دانمارک هستید، برای درخواست اجاره یک اتاق هر چه سریع‌تر اقدام نمایید.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 11مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی، تایتگن کپنهاگ، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ، پاورپوینت کالج، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت خوابگاه، پاورپوینت خوابگاه تایتگن، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان خوابگاه، خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهارک، تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ، تحلیل و بررسی خوابگاه دانشجویی تایتگن کپنهاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا