پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه

بررسی و تحلیل معماری دانشگاه بارکو بلژیک

کد محصول: p205–

دانشگاه بلژیک توسط معماران jaspers-eyers طراحی و برای پاسخ به نگرانی های رفت و آمد کارمندان در مجاورت شرکت های موجود در شهر ساخته شده است. این پروژه شامل ساختار متمرکز و دایره ای شکل به قطر 75 متر می باشد و با مسیرهایی به سه ساختمان دیگر از جمله: آزمایشگاه، دفاتر اداری و تاسیسات ارتباط دارد. همچنین ساختمان دارای فضاهای جمعی و خصوصی قبیل: سالن اجتماعات، رستوران و کلاس های خصوصی می باشد.

بارکو نمونه خوبی از معماری مدرن که طبیعت نوآورانه و بین المللی است که بلژیک را برجسته می کند. یک محوطه جنجالی که از شرکت کنندگان بالقوه، شرکای تجاری و تامین کنندگان بارکو استقبال می کند. بیشتر از همه: یک محیط کاری لذت بخش، الهام بخش و انعطاف پذیر که کارکنان Barco خود را در خانه احساس می کنند و جایی که متقاضیان بتوانند کار کنند.

 

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی و تحلیل معماری دانشگاه بارکو بلژیک
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 53
  • حجم فایل: 7مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

بررسی و تحلیل معماری دانشگاه بارکو بلژیک، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری دانشگاه بارکو بلژیک، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی، دانشجویی، دانشگاه بلژیک، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت معماری دانشگاه بارکو بلژیک، پاورپوینت کالج، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت دانشگاه، پاورپوینت دانشگاه بارکو بلژیک، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان دانشگاه، فضاهای شهری آموزشی، معماری مدرن، سیرکولاسیون، بررسی و تحلیل معماری دانشگاه بارکو بلژیک، معماری دانشگاه بلژیک، دانشگاه بلژیک، دانشگاه بارکو بلژیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا