پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی کتابخانه

تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن

کد محصول: p205–

طراحی و معماری کتابخانه، از آنجا که یک محیط علمی و آموزشی است بایستی با دقت نظر و ظرافت تمام صورت بپذیرد. در طراحی و معماری کتابخانه مدرن، بخش های گوناگونی مثل سالن مطالعه، سرویس بهداشتی، بایگانی و غیره وجود دارد. هر کتابخانه می تواند با تاثیر پذیری از نقش رنگ ها و متغیر های دیگری مثل درخشندگی، سبک طراحی و غیره، با توجه به اثرات رواشناختی این متغیر ها، معنی تازه ای داشته باشد.

در گذشته، کتابخانه ها را با توجه به سبک های موجود در آن زمان، به بهترین شکل می ساختند. مردمان گذشته معتقد بودند کتابخانه ها مکانی برای جستجو در اسرار هستی و شگفتی های آفرینش می باشد و پیوندی ناگسستنی بین انسان و عرفان می سازد. امروزه نیز، معماران امروزی سعی در این دارند که کتابخانه ها را به نوعی طراحی کنند که لایق ذات این مکان ها باشد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت طراحی کتابخانه ساحلی، پاورپوینت طراحی کتابخانه ساحلی منهتن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت طراحی کتابخانه ساحلی، پاورپوینت تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای ورزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری کتابخانه، ضوابط طراحی کتابخانه، تحلیل و بررسی طراحی کتابخانه ساحلی منهتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا