پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجموعه ورزشی

تحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین

کد محصول: p204–

امروزه کشور چین چالش ها و فرصت های بسیاری را از طریق شهرک سازی به وجود آورده است. پس از المپیک سال 2008 چین، تمرکز روی ساخت و سازهایی با کاربری ورزشی بیشتر شد، و شور و اشتیاق مردم به ورزش، مانند کاتالیزوری برای از این قبیل ساخت و ساز ها عمل کرد که باعث رونق مکان های ورزشی در کشور گردید.

طراحی پارک ورزشی در راستای ادامه زیرساخت های ورزشی ساخته شده است. بنابراین گروه طراحی و معماری PT در راستای ادامه زیر ساخت های ورزشی این کشور اقدام به طراحی و ساخت پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou نموده است.

در قسمت شمالی ساختمان فضایی باز در نظر گرفته شده که شباهت زیادی به یک پارک جنگلی دارد که این مسیر برای پیاده روی و دوچرخه سواری تعبیه شده است. این کار به منظور استفاده از فضای باز در طراحی بوده و علاوه بر ورزش کردن در فضای سبز و هوای تازه، حس خوبی به کاربران سایت می دهد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 49
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین، دانلود پاورپوینتتحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع تفریحی ورزشی، پاورپوینت پارک ورزشی چند منظوره، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری، پاورپوینت پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای ورزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری پارک، ضوابط طراحی فضای ورزشی، پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین، طراحی پارک ورزشی، تحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره، تحلیل و بررسی پارک ورزشی چند منظوره Yangzhou در چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا