رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G53

چکیده:

خانه مکانی برای ایجاد احساس آرامش، آسایش و زندگی کردن است که از گذشته توسط بشر با توجه به نیازهای خانواده ساخته شده است و از امنیت و حریمی مشخص و ویژه برخوردار است. هر معماری نشان‌دهنده‌ی تمدن هر قوم و ملت است. در ایران از گذشته تا کنون آثار بسیاری به یادگار گذاشته شده است که براساس باورهای انسان، ویژگی‌ها و نیازهای اوست. به همین دلیل دارای اصالت و هویت است و به فرهنگ، اقلیم و شرایط زندگی انسان وابسته است. پس از انقلاب اسلامی، کشور ایران درزمینه‌های بسیاری رشد و توسعه پیدا کرده است اما امروزه به دلیل رشد جمعیت و تقلید کورکورانه از معماری غرب، ساخت مسکن به سمت انبوه سازی سوق داده شده است. هویت در معماری و شهرسازی گم شده است و خانه‌ی ایرانی با از دست دادن آرامش و راحتی خود به نوعی به خوابگاه و سرپناه تبدیل شده‌اند. این پژوهش به دنبال پاسخگویی به این پرسش است که اصول معماری ایرانی و معماری اسلامی چگونه می‌توانند باعث احیای هویت ایرانی-اسلامی در مجتمع‌های مسکونی شوند. هدف اصلی در طراحی این پروژه ارائه طرح مجتمع مسکونی باتوجه به اصول معماری ایرانی-اسلامی است که در آن خانه به عنوان محل شکل‌گیری خانواده و کانون روابط اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. این رساله به پنج فصل تقسیم شده است که فصل اول کلیات است و در واقع به بررسی و بیان موضوع طراحی، ضرورت‌های موجود برای این پروژه و اهدافی که برای آن درنظرگرفته شده است، می‌پردازد. در فصل دوم برای دستیابی به نتایج مطلوب در این پژوهش که با مطالعات کتابخانه ای و به روش کیفی انجام می‌گیرد، ابتدا با توجه به مفاهیم و تعاریف، به بررسی عوامل موثر در طراحی براساس اصول معماری ایرانی-اسلامی پرداخته شده است و چگونگی استفاده از این قابلیت‌ها در کنار استاندارد‌ها، ضوابط و مقررات، برنامه فیزیکی طرح و نمونه‌های موردی برای انطباق فضای مسکن مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق در طراحی و بهبود فضا‌های مسکونی تاثیر گذار خواهد بود و رضایت مندی بیشتر ساکنین از فضای زندگی را فراهم می‌آورد. در فصل سوم به روش تحقیق پرداخته می‌شود‌. در فصل چهارم اقلیم و مطالعات بستر طرح مورد مطالعه قرار می‌گیرد. در فصل پنجم با توجه به استاندارد‌ها و اطلاعات به روند طراحی پروژه پرداخته می‌شود.

کلمات کلیدی: رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت ،دانلود طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:174
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت, دانلود طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت، دانلود طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت، رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت، رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت، رساله طراحی مجتمع مسکونی با رویکرد هویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا