رساله کارشناسی معماری

رساله مجموعه اقامتی و گردشگری +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

 رساله مجموعه اقامتي و گردشگري +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G57

چکیده:

امروزه صنعت گردشگري به عنوان يکي از منابع مهم درآمدي در عرصه اقتصادي براي اکثر کشورهاي جهان مطرح مي باشد. کشور ما نيز با داشتن جاذبه هاي فراوان طبيعي و فرهنگي داراي پتانسيل بالقوه جهت جذب گردشگر و رونق اين صنعت در سطح کشور است که اين امر خود توجه ويژه مديريت کلان کشور به چنين منبع درآمدي مهمي را مي طلبد تا با فراهم آوردن لوازم و امکانات مورد نياز اين صنعت در نقاط مختلف کشور در جهت ارتقا و رشد وضعيت معيشتي مردم مناطق مختلف کشور که پتانسيل چنين صنعتي را دارند کوشا باشند. بهبود هتل و هتلداري به عنوان يکي از اصلي ترين لوازم صنعت گردشگري در ايران مي تواند باعث جذب هر چه بيشتر گردشگران شود. هتل يک مجموعه خدماتي است با هدف کسب درآمد که با توجه به ميزان امکانات و نوع سرويس دهي درجه بندي هاي مختلفي دارد. در کشور باستاني ايران با آثار تاريخي فراوان بحث همنشيني ساختاگاه هتل با آثار تاريخي يا منابع طبيعي مطرح است که حساسيت بيشتري را مي طلبد. در اين پژوهش ابتدا از طريق مطالعات کتابخانه اي به بررسي تاريخچه و سوابق خارجي و داخلي طراحي مجموعه توريستي گردشگري پرداخته ايم . و با شناخت استانداردها و ضروريات برنامه ريزي فضاهاي مختلف پروژه با رويکرد معماري پايدار در جهت مصرف حداقل انرژي گام برداشته ايم.

کلمات کلیدی: رساله مجموعه اقامتی و گردشگری ،دانلود مجموعه اقامتی و گردشگری

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه اقامتی و گردشگری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:145
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مجموعه اقامتی و گردشگری،نقشه های مجموعه اقامتی و گردشگری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مجموعه اقامتی و گردشگری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مجموعه اقامتی و گردشگری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مجموعه اقامتی و گردشگری, دانلود مجموعه اقامتی و گردشگری، دانلود مجموعه اقامتی و گردشگری، رساله مجموعه اقامتی و گردشگری، رساله پردیس مجموعه اقامتی و گردشگری، رساله مجموعه اقامتی و گردشگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا