رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G62

چکیده:

عدم توجه به بنیادهای پایداری معماری سنتی ایران و عوامل گوناگون موثر در آن ، پیکری فرسوده و ناپایدار از بافت شهری به جای گذارده است . بدون شک پیشرفت تکنولوژی ضرورتی است که از آن نمی توان چشم پوشید، ولی این عامل نباید ارزشهای ما را خصوصا در زمینه پایداری محیط زیست دستخوش مخاطره نماید. در همین راستا می بایست راهکارهای فراموش شده در طراحی محیط پایدار شناسایی شده و با به روز نمودن آنها با توجه به تکنولوژی های موجود ، از آنها در طراحی ساختمانهایی پایدار استفاده نمود. در این جهان ، معماران نیز همسو با سایر دانشمندان در پی یافتن راهکار هایی جدید برای تامین زندگی مطلوب انسان بوده اند. بدیهی است که زندگی ، کار ، تفریح ، استراحت و غیره همه و همه فعالیت هایی می باشند که در فضاهای طراحی شده توسط معماران صورت پذیرفته و از آنجا که نقاط ضعف و قوت یک ساختمان در زیست بوم جهان تاثیر مستقیم خواهد داشت ، وظیفه ای بس حساس در این خصوص بر عهده معماران می باشد. کاربرد مفاهیم پایداری در معماری ، مبحثی تازه را به نام معماری پایدار ، معماری اکولوژی ، معماری سبز و معماری زیست محیطی باز کرده است که همگی آنها دارای مفهوم یکسانی هستند و بر معماری سازگار با محیط زیست دلالت دارند . در این پژوهش سعی می شود با مطالعه در مورد ویژگی های معماری مناطق  از نظر پایداری و با توجه به نکات مثبت و قابل تطبیق شیوه زندگی امروزی و با بهره گیری از مزایای تکنولوژی در طراحی ، فرصتی فراهم شود که در ادامه روند مذکور و در تطبیق و ترکیب آن با شرایط زمانی حال در راستای توسعه پایدار گامهای بیشتری برداشته شود.از این رو قصد داریم با استفاده از شاخص های معماری پایدار به طراحی مجموعه سینمایی بپردازیم.

کلمات کلیدی: رساله مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار ،دانلود پایان نامه مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:162
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار،نقشه های مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار, دانلود مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار، دانلود مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار، رساله مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار، رساله مجموعه سینمایی با رویکرد معماری پایدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا