رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G67

چکیده:

همواره عدم شناخت صحیح و کامل از دین خود و دیگر ادیان، زمینه ساز درگیری میان ادیان مختلف گردیده است. یکی از راه های فروکاستن از این درگیری‌ها ، ایجاد شناخت متقابل دین داران از یکدیگر است. این شناخت که نتیجه پژوهش و گفتگوی بی واسطه دین ورزان می‌باشد ، در نهایت منتهی به حقیقت درونی مشترک ادیان خواهد گردید. این پژوهش از نوع تحلیل محتوا بوده و با بهره گیری از آراء صاحب نظران ، مقالات و کتب گوناگون و انجام مطالعات میدانی ، فرآیند موجود در مولفه‌های پژوهش و گفتگو بررسی و مقایسه تطبیقی گردیده و تاثیرات هرکدام بر دیگری بیان شده است و همچنین مولفه‌های اصلی ادیان مختلف جهت دستیابی به نقاط مشترک، از منظری بیطرف بررسی شده است. در راستای اثبات فرضیات ، مطالعات نشان داد ، شکل گیری دو مرکز پژوهش سنتی بوسیله همنشینی بناهای دینی در بافت قدیم و میانه شهر شیراز ایجاد گردیده و عدم حضور چنین مرکزی در بافت جدید شهری مشهود است ، با اشاره به تکثر ادیان و بهره گیری از مفهوم توحید و یگانگی ذات خداوند که در ادیان توحیدی مرکزیت دارد ، طرح مکانی جهت گفتگو، هم اندیشی وتبادل افکار دین پژوهان شکل گرفته است. مجموعه ای در چهار بخش پژوهش ، آموزش ، فرهنگی- رفاهی و اداری- خدماتی طراحی گردیده تا بتواند در قالب یک کالبد برای پژوهندگان عرصه دین مکانی بهینه جهت شناخت، تعامل و گفتگو را فراهم آورد.

کلمات کلیدی: رساله مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان،دانلود پایان نامه مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:42 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان،نقشه های مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان, دانلود مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان، دانلود مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان، رساله مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان، پروپوزال مرکز پژوهش و تحقیقات ادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا