رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G69

چکیده:

مردم هر سرزمين داراي فرهنگ ويژه خويش مي باشند و هنر بخشي از فرهنگ و معماري بعنوان مادر هنرها است. معماري مصري، يوناني، هندي، هخامنشي و…. جلوه هاي متفاوتي از اين هنر را به نمايش مي گذارند. معماري سرزمين ايران بعنوان يکي از کهن ترين و با ارزش ترين آنها، داراي يک ميراث بزرگ معماري در سطح جهان مي باشد و از کهن ترين بناي مهم ايران يعني زيگورات چغازنبيل تا دوره معاصر زماني بيش از سه هزار سال را در بر مي گيرد. در تمامي اين زمان طولاني يک جريان قوي و مهم معماري در اين سرزمين وجود داشته و به جرأت ميتوان گفت که از تمامي دوره هاي تحول تاريخ معماري معاصر آثار زيادي در گوشه و کنار اين سرزمين کهن وجود دارد. اين آثار سهم بزرگي در شکل دادن و پيشبرد جريان معماري جهان به عهده داشته اند همچون تخت جمشيد، ايوان مدائن، گنبد سلطانيه، ميدان نقش جهان و …..به همین منظور به مطالعه اصول معماری مفهومی و ایرانی پرداخته که نتایج به‌دست آمده بیانگر نگاه هوشمندانه معماری گذشته ایران به مباحث هویتی ، معنا و مفهوم گرا ، اقلیمی و بومی همراه با حفظ محیط زیست می‌باشد. از طرفی امروزه تنها راهکارهای بومی بدون استفاده از تکنولوژی روز نمی‌تواند پاسخگو باشد بنابراین می‌بایست راه‌کار‌های فراموش شده در طراحی محیط پایدار شناسایی شده و با به روز نمودن آن‌ها با توجه به تکنولوژی‌های موجود‌، از آن‌ها در طراحی ساختمان‌هایی با اصالت و دارای هویت و معنای معمارانه با کمینه صدمات زیست محیطی استفاده نمود. لذا در نتیجه‌گیری پایان‌نامه بر استفاده از راه‌کارهایی اعم از بومی و غیر بومی در طراحی ساختمان‌های با هویت و مفهوم گرا تأکید شده است و بر همین اساس سعی شده در طراحی موزه معماری در گذر زمان از الگو‌های معماری مفهوم گرا با توجه به هویت و معنای معماری در گذر زمان استفاده شود.

کلمات کلیدی: رساله موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا،دانلود پایان نامه موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:170
  • حجم فایل:28 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا،نقشه های موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا, دانلود موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا، دانلود موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا، رساله موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا، پروپوزال موزه معماری با رویکرد معماری زمینه گرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا