رساله کارشناسی معماری

رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G61

چکیده:

تغيير و تحول در نظام هاي اجتماعي معاصر که به دنبال تغييرات صنعتي، اجتماعي و فرهنگي صورت پذيرفت به تبع خود خانواده را نيز به عنوان کوچکترين نهاد اجتماعي و در عين حال اصلي ترين محل رشد کودک دچار تغييرات بسياري کرده. امروزه بسياري از کودکان بيشتر اوقات روزانه را در مراکزي مثل مهدکودک ها و مراکز فرهنگي مي گذرانند. هر چند اين مراکز ابتدا به دليل اجبار والدين در دوري از فرزندان شکل گرفته اما اکنون براي پدران و مادراني که وقت نگهداري از کودک خود را دارند نيز پذيرفته است که اين مرکز در پرورش کودک بسيار مفيدتر از خانواده خواهد بود. طبيعي است که سياستگزاري و برنامه ريزي صحيح نياز به هدايت علمي و صحيح دارد که اين مهم نيز مستلزم تقويت مراکز آکادميک و به کارگيري دانشمندان است. روانشناسي رشد در کودک و فرضيه هاي جديد معلم و تربيت موجود است مي توان طراحي مبني بر خواسته ها، نيازها و فرصتهاي خاص زماني و مکاني را محقق کرد. با آنکه بسياري از نظرهاي روانشناسي و علوم رفتاري مي تواند کمکي براي طراحان در کشف رابطه ميان کودک و فضاهاي معماري باشد ولي تاکنون تلاشي براي تبديل اين تئوري ها بر ساختارهاي معمارانه صورت نگرفته و يا بسيار محدود است. در اين پژوهش تبيين سيماي کودک معاصر و نقش هنر و طراحي محيطي معمارانه در شکل بخشي هويت، شخصيت و استفاده از نتايج پژوهش و شناخت بهتر رفتارهاي انساني جامعه مورد نظر (کودکان) مي توانند گاهاي استوارتر و بهتري را در جهت طراحي محيطي پاسخگو برداشته و بستر و قالب مناسبي را براي رشد استعدادها و تواناييهاي خردسالان فراهم آورند.

کلمات کلیدی: رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان ،دانلود پایان نامه مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:154
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان،نقشه های مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان, دانلود مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان، دانلود مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان، رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان، رساله مرکز ايجاد خلاقيت کودکان و نوجوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا