پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس

کد محصول: p207–

با تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس با طراحی علیرضا تغابنی در ارسی همراه شما هستیم؛ آنچه در زندگی داخل ساختمان های مسکونی روی می دهد در تضاد آشکاری با زندگی بیرونی قرار دارد آزادی هایی که مردم در دورهمی ها مهمانی ها و تجمع های فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی خود دارند در بیرون خانه محدودتر و ممنوع است. تراس ها به عنوان مسأله ای بینابینی در این مرز جایی است که قوانین سخت بیرونی کمرنگ شده در عین حالی که امکان استفاده از فضای باز وجود دارد. به شکلی که از صحنه ای از برهم ریختگی این تضاد قاطع بیرون و درون است.

ساختمان مسکونی سدروس در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با عرض ۲۰ متر و طول ۵۰ متر واقع شده است. این ساختمان دارای ۱۴ طبقه (۳ طبقه زیرهمکف، همکف و ۱۰ طبقه روی همکف) مشتمل بر ۱۸ واحد مسکونی می باشد. ساختمان مسكونی سدروس تلاش می کند مسأله تراس ها را به عنوان مرز ملتهب درون و بیرون به شکلی بارور برای حل مسأله نماهای جانبی و شهری استفاده کند. به این صورت که ساختمان سدروس تا ارتفاع ساختمان های مجاور از تایپولوژی آنها پیروی می کند و بعد از آن/ با تغییر پلان تنش و بی نظمی از نوع پروفیل و شکل پنجره ها آغاز شده و درنهایت با کنسول ها و تراس می شکفد.

ساختمان مسكونی سدروس در منطقه سعادت‌آباد و در خیابان مروارید واقع شده است. لابی مرتفع همراه با طراحی مدرن و نمای بی‌نظیر و ایجاد حیاط سبز اختصاصی در طبقات بالای ساختمان از خصوصیات منحصر به‌فرد این پروژه است. امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، لابی مجلل و وسیع، بام سبز و متریال لوکس و مدرن ترکیبی جذاب و دل‌انگیز را پیش روی کاربران آن قرار داده است. برج سدروس تداعی‌گر شکوه و رفاه همراه با آرامش و آسایش در یک ساختمان مدرن و امروزی است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 46
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت ساختمان مسكونی سدروس، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت برج مسكونی سدروس، پاورپوینت برج مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت برج مسكونی، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای مسکونی، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان مسکونی، فضاهای شهری، فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی، علیرضا تغابنی، ساختمان سدروس، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا