پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خوابگاه

تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند

کد محصول: p216–

با تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند در ارسی همراه شما هستیم؛ خوابگاه یک بلوک تایلند یک بلوک یک خوابگاه با اندازه هایی عجیب و کوچک در تایلند است، این خوابگاه در زمینی به عرض 4 متر و طول 16 متر ساخته شده است. این ساختمان با وجود کمبود و محدودیت در سرانه فضا، تمامی امکانات استاندارد را برای تعداد تخت های موجود در این خوابگاه داراست.

در تمامی فضا های اقامتی و خوابگاهها و حتی هتل ها، فضایی برای پذیرش و انتظار میهمانان وجود دارد که در این فضا میهمانان و بازدید کنندگان در انتظار ساکنین فضای اقامتی بوده و در این زمان محلی برای مکس چند دقیقه ای وجود دارد، این فضا در هتل ها لابی هتل بوده و پذیرایی هم در آن سرو میشود.

نمای بیرونی ساختمان خوابگاه به صورتی طراحی شده که علیرغم عرض اندک بنا، بیشترین کنتراست را با محیط پیرامون خود دارد تا علاوه بر خوانایی حداکثری بنا، در عین جا دادن تمامی تاسیسات در بین نمای اصلی و پوسته بیرونی آن، چهره ای متفاوت و جذاب را از یک بنای اقامتی در معرض دید قرار دهد.

در خوابگاه یک بلوک در بخش ورودی ساختمان، تعدادی پله با ارتفاعی نا متعارف قرار گرفته که دقیقا وظیفه سالن انتظار و فضای تجمع اولیه را بر عهده دارد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی، خوابگاه یک بلوک تایلند، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت خوابگاه یک بلوک تایلند، پاورپوینت کالج، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت خوابگاه، پاورپوینت خوابگاه یک بلوک، تایلند، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای آموزشی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان خوابگاه، خوابگاه، فضاهای شهری، بانکوک، هاستل، تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا