رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله مجتمع مسکونی با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G83

چکیده:

نياز انسان به خانه بسيار فراتر از نياز اوليه به سرپناه است و زندگي در مجتمع‌هاي مسکوني امروزي به دليل عدم توجه به نيازهاي انساني و انگيزه‌هاي ذهني و در نظر نگرفتن پيامدهاي روانشناختي آن، زندگي فردي و اجتماعي ساکنين را با مشکلاتي مواجه ساخته است. و با تأکيد بر ديدگاه‌هاي اقتصادي و جمعيتي و کم توجهي به نيازهاي ديگر انسان، محيط زندگي از کيفيت لازم کم بهره مي‌ماند و ساکنان محيطهاي مسکوني با کم شدن حس تعلق به محيط زندگي، دچار نوعي بي‌هويتي مي‌شوند. در اين پژوهش براي پاسخگويي به اين نياز اصلي انسان، بر اساس نظريه روانشناس معروف آبراهام مازلو نيازهاي انسان مورد بررسي قرار گرفت و سلسله مراتبي از نيازها را از قوي‌ترين تا ضعيف‌ترين به ترتيبي که نيازهاي قوي‌تر نسبت به نيازهاي ضعيف‌تر اولويت دارند پيشنهاد کرده است. در اين پژوهش که شامل هفت فصل است در فصل دوم به اصول و مباني براي پاسخگويي به نيازهاي فيزيولوژيک در گفتار دوم، امنيت در گفتار سوم اين فصل و سپس نياز به تعلق خاطر در گفتار چهارم پرداخته شده است و با استفاده از کيفيات فضايي و قابليت‌هاي محيطي در جهت افزايش حس تعلق ساکنان به محيط زندگي خود راهکارهايي ارائه شد. لذا با استفاده از روش تحقيق توصيفي و تئوري فرضيه‌سازي، به اين نتيجه مي‌رسيم که با تأمين نور مناسب، تهويه مطبوع، آسايش حرارتي، امنيت جسمي و رواني و افزايش تعامل افراد با يکديگر و بامکاني که در آن زندگي مي کنند؛ نقش بسزايي در ايجاد حس تعلق خاطر داشته و بر اين اساس مي‌توان يک مجتمع مسکوني ، با هدف ارتقا حس تعلق ساکنان آن طراحي کرد.

کلمات کلیدی: رساله مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان،دانلود پایان نامه مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:186
  • حجم فایل:37 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان،نقشه های مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان, دانلود مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان، دانلود مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان، رساله مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان، پروپوزال مجتمع مسکوني با رويکرد حس مکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا