پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی معماری بومی

کد محصول: p225–

با تحلیل و بررسی معماری بومی در ارسی همراه شما هستیم؛ معماری بومی یا معماری محلی به طیفی از شیوه های ساخت و ساز اطلاق می شود که در آنها با استفاده از مواد و مصالح، دانش، نیروی کار و سنت های محلی به نیازها و خواسته های بومیان پاسخ داده می شود. این معماری چون زاده فرهنگ و بوم است بنابراین در گذر زمان و پا به پای فرهنگ تکامل می یابد.

معماری بومی با ایده و طراحی برگرفته از خرد اجتماعی شکل یافته در بوم و با استفاده از ویژگی های دانش بومی دست به خلق فضا و کالبد می زند. می توان گفت معماری بومی در واقع آنجا اتفاق خواهد افتاد که معمار در طی مکانیسمی فرهنگ منطقه را با بستر محیط طبیعی اش پیوند می زند.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی در تمام موارد مرتبط با ساخت و ساز در ساختمانها و رشد چشمگیر انواع مصالح، وسایل ساخت و ساز و …،متأسفانه تغییراتی در بالاتر رفتن حال وهوا و کیفیت فضایی در معماری معاصر وجود ندارد؛ به گونه ای که فضاهای معماری امروزی به فضاهای تک بعدی و کم معنی تبدیلشده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی معماری بومی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 40
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی معماری بومی، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری بومی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری بومی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت معماری بومی، پاورپوینت معماری ارگانیک، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری بومی، بافت شهری، معماری، معماری معاصر، معماری بومی، فضاهای شهری، تحلیل و بررسی معماری بومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا