پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی معماری سبز

کد محصول: p226–

با تحلیل و بررسی معماری سبز در ارسی همراه شما هستیم؛ معماری سبز برخاسته از معماری پایدار و توسعه پایدار بوده که این نیز ناشی از نیاز انسان امروز در مقابل پیامدهای سوء‌جهان صنعتی و مصرفی عصرحاضر است. حفظ و حراست از منابع طبیعی جهان، مصونیت از آلودگی هوا و سایرآلودگی‌های محیطی، حفاظت از لایه ازن، بهداشت جسمی و روانی، آینده بشریت و … ازموضوعاتی است که در این راستا مطرح بوده و ضرورت آن به عنوان یک وظیفه جهانی روز به روز آشکارتر می‌شود.
(Sustainable Architecture) یكی از گرایش‌ها و رویكردهای نوین معماری است كه در سال‌های اخیر مورد توجه عده زیادی از طراحان و معماران معاصر جهان قرار گرفته است. این معماری كه برخاسته از مفاهیم توسعه پایدار می‌باشد، در پی سازگاری و هماهنگی با محیط زیست، یكی از نیازهای اساسی بشر در جهان صنعتی كنونی است.

معماری سبز به سبک مدرن ساختمان‌سازی گفته می‌شود که در سال‌های اخیر مورد توجه پروژه‌های ساخت و ساز و پیمانکاران این حوزه قرار گرفته است. ساختمان‌های سبز که با معماری مدرن و به این سبک، طراحی و ساخته می‌شوند، مسیر جدیدی را برای حرکت رو به رشد، مطابق با فناوری‌های نوین روز فراهم می‌کنند. برای اجرای معماری و ساختمان‌های سبز، اساس کار، قوانین و مقررات حاکم بر محیط زیست و طبیعت قرار داده می‌شود. این سبک معماری، بیشتر مورد توجه افرادی است که به نوعی، دوستدار محیط زیست هستند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی معماری سبز
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 10مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی معماری سبز، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری سبز، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری سبز، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت معماری سبز، پاورپوینت معماری ارگانیک، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت بررسی معماری سبز، بافت شهری، معماری، معماری معاصر، معماری بومی، معماری پایدار و توسعه پایدار، رویكردهای نوین معماری، تحلیل و بررسی معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا