پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت سبک شناسی معماری

تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک

کد محصول: p224–

با تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک در ارسی همراه شما هستیم؛  تعریف معماری ارگانیک یا معماری اندام‌وار یا بیومورفیسم یک فلسفه در معماری است که به ترویج هماهنگی بین عادت‌های انسانی و طبیعت می‌پردازد. این اتفاق به صورتی شکل می‌گیرد که طراحی چنان هماهنگی و ارتباطی با محیط خود داشته‌باشد که ساختمان، مبلمان و محیط بخشی از یک ترکیب متحد و مرتبط باشد.
تفاوت بیونیک و ارگانیک، طراحی ارگانیک و طراحی بیونیک در این است که در سبک ارگانیک بیشتر از فرم و رنگ عناصر موجود در طبیعت استفاده می‌شود ولی در طراحی بیونیک از سیستم و عملکرد عناصر طبیعی بیشتر در ایده‌های اولیه و ساختارها استفاده می‌شود به عنوان مثال طرح تار عنکبوت برای ساخت یک سازه مستحکم استفاده می‌شود.

ممکن است کلمه ارگانیک شما را به یاد گیاهان بیاندازد، اما در این سبک ازمعماری، کلمه ارگانیک مفهوم متفاوتی دارد. در واقع کلمه ارگانیک در این مفهوم، تفسیری است از قوانین طبیعت که در یک بنا به چشم می‌خورد و یک هارمونی منسجم با دنیای اطراف خود ایجاد می‌کند. بنایی که در حیطه‌ی این سبک از معماری است، باید تلفیقی از زمان و مکان خود باشد.

در واقع محیط اطراف این بنا نباید با خود بنا موجودیت متفاوتی داشته باشد. اگرنگاهی به گذشته بیاندازیم، در می‌یابیم معماری ارگانیک از گذشته تا کنون با ما همراه بوده‌ است. برای مثال قدیمی ترین و مستحکم ترین ساخت و سازها، معماری انسان‌های اولیه درغارها بوده است که نشانی از معماری ارگانیک می‌باشد.

معماری ارگانیک زاده‌ی طبیعت است و از آن نشات می‌گیرد، پس در واقع به طبیعت احترام می‌گذارد. مثلا در این سبک از معماری، چوب باید دقیقا مشابه چوب باشد. اجزای بنا باید با محیط اطرافشان یکی شوند، یعنی اگر در منطقه ای کویری بنایی می‌سازیم، بنا باید بخشی از آن محیط شود به طوری که در محیط حس نشود، در نتیجه هر بنایی باید دقیقا نشان دهنده کاربرد خود باشد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک در سراسر دنیا ، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک در سراسر دنیا ، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری ارگانیک، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت معماری ارگانیک در سراسر دنیا، پاورپوینت معماری ارگانیک، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک در سراسر دنیا، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی ارگانیک، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان ارگانیک، فضاهای شهری، تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک در سراسر دنیا، تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک، طراحی ارگانیک و طراحی بیونیک، طراحی بیونیک، معماری ارگانیک، تحلیل و بررسی پروژه های معماری ارگانیک در سراسر دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا