پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی سازه و تاسیسات ساختمان

تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال

کد محصول: p234

با تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال در ارسی همراه شما هستیم؛ پیشرفت فناوری ساخت و ساز در سالهای اخیر سبب جایگزینی مصالح نوین با مصالح سنتی شده است. از جمله این موارد می توان به سیستم های ساخت و ساز خشک اشاره کرد که استفاده از آن ها در صنعت ساختمان سازی به صورت فراگیر در اروپا و در ایران در حال توسعه است.

صفحات روکش دارگچی یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز خشک هستند. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تولید می شود . کناف بیش از 80سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد . این شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ بنیان گزاری شد. در حال حاضر شرکت کناف یکی از شرکتهای بین المللی در صنایع ساختمان می باشد.

از این ساختار جهت حفاظت تیرها، ستونها و سایر اعضای سازه های فولادی و همچنین پوشش داکتها و کانالهای تأسیساتی در برابر آتش مستقیم ( تا ١٨٠ دقیقه ) استفاده می شود . در این ساختار دو روش اجرایی وجود دارد ؛ اجرای پوشش با زیرسازی فولادی و بدون زیرسازی پوشش اجزا با استفاده از صفحات مقاوم در برابر حریق FR) ) یا در موقع لزوم صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت FM) ) صورت می گیرد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 105
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال ، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال ، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال ، تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال ، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت سیستم کناف و درایوال ، پاورپوینت سیستم کناف و درایوال ، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت سیستم کناف و درایوال ، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای تجاری، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان، سیستم کناف و درایوال ، فضاهای شهری، تحلیل و بررسی سیستم کناف و درایوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا