پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی مجتمع تجاری

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد

کد محصول: p232–

مجتمع تجاری حریر با کاربری تجاری و پارکینگ طبقاتی به منظور حل معضل ترافیک شهری در بلوار عامل و همچنین سازماندهی اصناف پرده و پارچه و تزئینات داخلی ساختمان طراحی گردیده است.
ابتدا خواسته کارفرما طراحی دو پروژه با نامهای حریر و ابریشم در دو سایت مقابل هم و در تعامل با یکدیگر بوده است در این مرحله از طراحی سطح اشغال طبقات همکف و اول صددرصد و طبقات پارکینگ هفتاد درصد بوده است.

دو پروژه حریر و ابریشم در ده طبقه ، یک طبقه انبار ،سه طبقه ی تجاری و شش طبقه پارکینگ طراحی شد و ارتباط دو پروژه در دو طرف بلوار 35 متری عامل از طریق پل هوایی به کارفرما پیشنهاد و مورد قبول واقع گردید.
در مرحله دوم طراحی پروژه ابریشم حذف و سطح اشغال طبقات پارکینگ در پروژه حریر علی رغم مخالفت مشاور صد در صد و کاربری های دیگری از جمله اداری و تالار در طبقه آخر به مجموعه اضافه شد و ساختمان پروژه در 15 طبقه شامل 4 طبقه تجاری ، یک طبقه انبار ،9طبقه پارکینگ و یک طبقه تالار و اداری مجددا بازنگری شد و با توجه به این تغییرات نظر مشاور مبنی بر طراحی مجدد نما بوده است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 26
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد، مجتمع تجاری حریر مشهد، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع تجاری، پاورپوینت تجاری حریر مشهد، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای تجاری، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان تجاری، فضاهای شهری، تحلیل و بررسی مجتمع تجاری حریر مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا