پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی خوابگاه

تحلیل و بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه

کد محصول: p254–

با تحلیل و بررسی خوابگاه یک بلوک تایلند در ارسی همراه شما هستیم؛ لکوربوزیه، در سال 1930 خوابگاهی را برای دانشجویان سوئیسی دانشگاه بین المللی پاریس فرانسه طراحی کرد، که در سال بعد، ساختش به اتمام رسید. او و همکارش در این پروژه Pierre Jeanneret، با بودجه ای بسیار کم شروع به طراحی این ساختمان کردند. که این عامل باعث شد، لکوربوزیه بیشترین تمرکزش را روی طراحی این خانه بکار ببرد و کمتر به اصولی که به آن معتقد بود، عمل کند.

پاویون سوئیس، از پنج معمار دیگر هم استفاده کرد که در طول پروژه همراهی می  کردند. از ویژگی های این بنا؛ بام سبز است که در خدمت ساکنان بوده و محیطی آرام و زیبا را برایشان به ارمغان آورده است. در ضمن، باوجود محدودیت بودجه، لکوربوزیه موفق شد ایده هایش را در مورد پلان آزاد و نما اجرایی کند. در پلان آزاد، به غیر از دستگاه پلکان و چند مبلمان ثابت دیگر، بقیه مبلمان ها آزاد هستند و قابل تغییر و جابجایی می باشند.

در این پروژه را درجهتی هدایت کردند که مجموعه ای از اصول مدرن لکوربوزیه را به کاربرد و لکوربوزیه هم مجبور شد تا قبل از طراحی هر پروژه ای، بر معماری مسکونی تمرکز کند. پاویون سوئیس، پنج اصل معماری لُکُربزیه درساختمان را از طریق طراحی اش به کار گرفت. این ساختمان بر پیلویت هایش بالا رفته و ارتفاع می یابد که به مرکز مجموعه نزدیک است و بر ویژگی “شناور بودن ” ساختمان تاکید می کند. بام باغ مجموعه از شهر کناره می گیرد و به ساکنان ساختمان خدمات می دهد، اگر چه به اندازه یونیت دِ هبیتنت در مارسِی روح بخش و سر زنده نیست. همچنین سه قاب در ساختمان،به این باغ، چشم اندازهایی اعطا می کند و عناصر سازه ای خالصش را آشکار می سازد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 33
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت پاویون سوئیس لوکوربوزیه، پاویون سوئیس لوکوربوزیه، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه، پاورپوینت پاویون سوئیس، لوکوربوزیه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت لوکوربوزیه، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای خوابگاهی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری شهری، تحلیل و بررسی پاویون سوئیس لوکوربوزیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا