پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی ترمینال

تحلیل و بررسی ترمینال مسافربری ریگا

کد محصول: p289

با تحلیل و بررسی ترمینال مسافربری ریگا در ارسی همراه شما هستیم؛ ترمینال مسافربری ریگا، مکانی منحصر به فرد می باشد، و امروزه به هویت جدیدی برای شهر ریگا تبدیل شده است. این ترمینال در سال 2012 طراحی شد. مکان بنا در شهر ریگا، پایتخت کشور لتونی و یکی از مراکز مهم صنعتی، تجاری، فرهنگی و مالی منطقه ی بالتیک و از بنادر مهم این منطقه است.

در ترمینال مسافربری ریگا برای کنترل ترافیک خودروها هم، سطح مشخصی از زمین را به آنها اختصاص دادند و مابقی زمین شامل فضاهای عمومی می شد.

NRJA چشم اندازی منحصر به فرد به بندر و رودخانه را پیشنهاد داد که البته صرف نظر از تدابیر شدید امنیتی مورد نیاز برای بخشی از قلمرو بندر، بسیاری از فعالیت های عمومی در دسترس، فرصت های تجاری و امکانات تفریحی را نیز مهیا می ساخت. قسمت اصلی پروژه مربوط به عبور عابران پیاده در امتداد رودخانه Daugava و وجود فضاهای عمومی، خرده فروشی، هتل، ترمینال و دیگر بخش ها، که همه از همان مسیر قابل دسترسی هستند می باشد.

برای طراحی ترمینال مسافربری این شهر؛ گروه طراحی NRJA سعی در ارائه پیشنهادی برای ایجاد یک محیط شهری با کیفیت بالا داشت، که نه تنها شامل حمل و نقل، اوقات فراغت و تجارت دریایی می شد، بلکه اتصال به فضای عمومی شهر را نیز باعث می شد. همچنین ترمینال های موجودی که از سال ۱۹۷۰ به عنوان یک نهاد شهری محسوب می شدند هنوز توسعه ی لازم را پیدا نکرده بودند. آن ترمینال ها بسیاری از محیط اطراف خود را به استفاده عمومی برای شهر اختصاص داده بودند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی ترمینال مسافربری
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 23
  • حجم فایل: 9مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیانتحلیل و بررسی ترمینال مسافربری ریگا، پلان ترمینال مسافربری، پاورپوینت تحلیل ترمینال مسافربری، برنامه فیزیکی ترمینال مسافربری، پاورپوینت تحلیل و بررسی ترمینال مسافربری به همراه پلان و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا