پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر و تاریخ معماری سرزمین فراعنه

کد محصول: p317

معماری پادشاهی کهن، اهداف و انگیزه های آن دست مایه ای گردید تا مورخان و باستان شناسان بر این دوره پانصدساله و شرایط و اوضاع اجتماعی آن را بر مبنای بناهایی که به هر صورت از سنگ آهک و گرانیت در مقیاس بزرگ برای ساختن ساختمان ها در مقبره ها به کار می رفت، شناسایی کنند. جالب اینکه در این دوره ، معابدی شبیه آنچه در دودمان یکم و دوم پادشاهی متداول بود، به ندرت ساخته می شد .
به طوریکه اشاره شد، در پایان دودمان سوم پادشاهی، ساختن اهرام آغاز و به تدریج گسترش پیدا کرد. اما کمال حشمت این معماری تنها مدیون دودمان چهارم پادشاهی است که در آن عهد احداث چنین آرامگاه های پادشاهی با عظمت و پرشکوه، رونقی فراوان یافت.

اهرام ثلاثه مصر متشکل از هرم های منکورع، خفرع و خوفو (از سمت چپ به راست) در بخش غربی رود نیل بنا شده اند و تاسیس شان به سال های 2465 و 2575 قبل از میلاد باز می گردد. این هرم ها که در زمره عجایب هفت گانه دنیا قرار دارند با مشقت و سختی بسیار ساخته شدند تا آرامگاهی برای فراعنه مصر باشند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر و تاریخ معماری سرزمین فراعنه
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 68
  • حجم فایل: 8مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر و تاریخ معماری سرزمین فراعنه، نمونه موردی تاریخ معماری، پلان اهرام مصر، تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر، تاریخ معماری سرزمین فراعنه، پاورپوینت تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر و تاریخ معماری سرزمین فراعنه، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ساخت اهرام مصر، تحلیل و بررسی اهرام مصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا