پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی موزه

تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین

کد محصول: p331

در این موزه؛ مساله نور که لگورتا به سادگی و زیبایی به آن پاسخ داده است، جالب توجه است و دقت او در اینکه نور را در محل هایی که کاملا مورد نیاز است به کار ببرد، نه اینکه فقط برای پاسخ دادن به نمایی زیبا، به درون توجه نکند. بلکه او اول به عملکرد فضاهای داخلی و بعد به نمای بیرونی توجه کرده است.

نکته حائز اهمیت دیگر در معماری این بنا اجتناب از هیجانات فرمال معماری موزه هاست. امری که در سالهای طراحی و ساخت این موزه(دهه 90 میلادی) بسیار مرسوم بوده و معماران بسیاری را تحت تاثیر قرار داده بود تا حدی که موجب گردید بسیاری از منتقدین فرم های غیر منتظره ای چون موزه های “فرانک گری” و “دانیل لیبسکند” را نه تنها موجب جلب بیش از حد توجه بازدیدکنندگان بدانند بلکه فرم های ناآشنا در آثار ایشان را باعث جداشدن فضاهای فرهنگی از عرصه شهرها و عموم مردم تلقی کنند، حال آنکه پیوند موزه ی تکنولوژی در شهر سن خوزه با زمینه و بافت شهری، تنها پیوند کالبدی نبوده و موجب شده است تا ساکنین شهر از آن به عنوان فضایی فرهنگی و درخدمت عموم شهروندان یاد کنند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین به همراه پلان و تصاویر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 26
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین، نمونه موردی موزه فناوری نوین، تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین، استاندارد طراحی موزه فناوری نوین، تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین، دانلود پاورپوینت موزه فناوری نوین، تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین، تحلیل و بررسی موزه فناوری نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا