رساله کارشناسی معماری

رساله خانه معماری تهران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله خانه معماری تهران

کد محصول :G11

چکیده:

حقیقی که پیش رو دارید، طی مطالعات خود به طراحی «خانه معماری تهران» به عنوان مکانی برای اجتماع و فعالیت دانشجویان، متفکران، اساتید معماری ، معماران حرفه ای، سازندگان بنا و عموم مردم، در زمینه معماری، پرداخته است. در این تحقیق چگونگی خلق بنایی در خدمت معماری ، در شهر تهران مورد مطالعه قرار گرفته است. به نحوی که علاوه بر توجه به نیاز ها و ملزومات فعالیت های تخصصی معماری، مردم را با این دانش و هنر کاربردی – که به واقع خالق لباس زندگی آنان است- درگیر کرده، فضاها و برنامه هایی را برای آموختن از معماران و یاد دادن به آنها فراهم سازد. بدین روی فصل اول این مطالعه ،«خانه معماری تهران» را در نگاه ادبیات اینگونه وصف می کند: مکان- زمانی برای زندگی،رشد و ارتقاء تفکراتی که به چگونگی سازماندهی فضا می اندیشند، که پذیرای مردم کشور کوچکی به نام تهران بوده و در تکاپوی بالا بردن سطح دانش معماری آنان است. فصل دوم این تحقیق با مطالعه معماری معاصر ایران و دیدگاه متفکران در این زمینه، از معماریِ «خانه معماری تهران» به عنوان یک نشانه برای معماری در این شهر انتظار دارد که در امتداد سنت معماری ایران، با پایبندی به الگوهای مفهومیِ آن و استفاده از شیوه ها جدید ساخت، خاطره خوبی را که مردم این شهر از معماری گذشته خود دارند، یادآوری کند. فصل سوم با نگاهی به آموزش معماری در ایران و مطالعه انواع نگرش ها در آن و انتقاد های وارد بر آن، «خانه معماری تهران» را مکملی برای آموزش دانشگاهی در ایران می بیند که با آتلیه ها و کلاس های آزاد و برنامه های ماهانه و سالانه و… کمبودهای این سیستم را جبران می کند. در فصل چهارم با بررسی ظوابط و استاندارد های طراحی و ضرورت آن، «خانه معماری تهران» را بستری برای تمرین و ارائه درست نقد معماری می بیند که با اتاق های جلسات، سالن مسابقات و داوری و برنامه های متناسب، از عهده این مهم بر می آید. فصل پنجم با مطالعه اقلیم در شهر تهران پرداخته است. در فصل ششم با بررسی نمونه های جهان و ایران در مورد مراکز فرهنگی،هنر و معماری، عملکرد ها و برنامه های «خانه معماری تهران» تعیین شد. و در فصل هفتم به طراحی کالبدی و کانسپت «خانه معماری تهران» پرداخته شده است. بدین شکل «خانه معماری تهران» به عنوان مکانی برای گردهمایی دانشجویان،معماران حرفه ای،اساتید و متفکران معماری، سازندگان بنا و عموم مردم طراحی شد که در راستای اعتلای معماری ایران و بالابردن سطح دانش عمومی معماری مردم این سرزمین تلاش می کند.

کلمات کلیدی:دانلود رساله خانه معماری تهران،دانلود پایان نامه معماری،رساله خانه معماری تهران

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله خانه معماری تهران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:148
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی خانه معماری تهران , پروپوزال طراحی خانه معماری تهران، طراحی خانه معماری تهران ,مطالعات طراحی خانه معماری تهران , برنامه فیزیکی خانه معماری تهران ,دانلود طراحی خانه معماری تهران،دانلود طراحی خانه معماری تهران،رساله طراحی خانه معماری تهران ، رساله طراحی خانه معماری تهران، طراحی خانه معماری تهران ,دانلود طراحی خانه معماری تهران، طراحی خانه معماری تهران،نقشه های طراحی خانه معماری تهران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا