رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی

کد محصول :G2

رساله حاضر، مطالعات و روند طراحی ” مرکز نگهداری کودکان سرطانی” به منظور ارائه پایان نامه دوره کارشناسی ارشد معماری است. در ابتدا با توجه به موقعیت بهینه قرارگیری و نقش عملکردی آن مکان یابی شده است.از بین سایت های انتخابی مختلف ، سایت نهایی بالاترین امتیاز را با توجه به معیارهای لازم کسب کرد و به عنوان مکان اجرای طرح انتخاب گردید. سایت پروژه حاضر زمینی به مساحت 50000متر مربع میباشد. حوزه های طراحی شامل بخش های : بستری , تشخیص و درمان , کلینیک پزشکان و بخش های خدماتی بوده که با در نظر گرفتن شرایط مناسب جهت مرکز نگهداری کودکان سرطانی طراحی گردیده است.در این مرکز سعی بر آن بوده که نیازهای روحی کودکان در کنار نیازهای درمانی تا حد امکان تامین گردد. سالانه دو هزار مورد سرطان کودکان در ایران گزارش می شود ، فقط همین آمار کافی است تا اهمیت پرداختن به موضوعی چون سرطان کودکان مشخص شود.بخصوص اگر بدانیم که بعد از تصادفات ، سرطان دومین علت مرگ و میر کودکان محسوب می شود.در راستای ایجاد فضایی که از هر نظر مطابق با استانداردهای موجود و نیاز مندی های کودکان بیمار باشد بر آن شدم تا تحقیقی را در حد بضاعت که حاصل آن رساله موجود می باشد را گرد آوری نمایم.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordوdwg
  • تعداد صفحات:300
  • حجم فایل:10 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

 

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی , پروپوزالطراحی مرکز درمان کودکان سرطانی ,مطالعات طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی , برنامه فیزیکی طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی ,دانلود طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی،دانلود طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی،رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی ، رساله طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی,دانلود طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی،نقشه های طراحی مرکز درمان کودکان سرطانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا