رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه

کد محصول :G32

چکیده:

موضوع این پایان نامه بررسی چگونگی طراحی یک مجموعه آموزشی دخترانه در شهر تهران می باشد. پرسش تحقیق این است که چگونه می توان یک مجموعه آموزشی دخترانه در شهر تهران به گونه ای طراحی کرد که بتواند از کارایی کافی برخوردار باشد؟ چارچوب نظری تحقیق بر پایه روانشناسی محیط بوده است و انتظار می رود که مباحثی چون فرم، رنگ و چگونگی ترکیب فضاهای باز و بسته بتوانند بر روی محیط آموزشی تاثیر بگذارند. از روش تحقیق توصیفی و تحلیلی در این بررسی استفاده شده است. مباحث روانشناسانه ی محیط، متغیرهای مستقل و فضاهای معماری متغیر وابسته ی تحقیق می باشند. نتایج تحقیق نشان می دهد که بین حضور دانش آموزان در فضای باز و طبیعی و انگیزه ی حضور آنان در مدرسه ارتباط وجود دارد. معماری مدارس باید از شکل کلاس محوری خارج شده و فضای آموزشی (اعم از فضای بسته و باز) نشر یافته و در ساختمان مدارس از عناصر طبیعی همچون فضای سبز استفاده شود و فضای آموزشی فقط منحصر به کلاس درس نباشد. همچنین در ساختار هندسی مدرسه سعی در استفاده از اشکالی شود که در مجموع فضاهایی منسجم و هماهنگ ایجاد کند.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه،دانلود پایان نامه طراحی مجموعه آموزشی دخترانه

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:230
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه , پروپوزال طراحی مجموعه آموزشی دخترانه،طراحی طراحی مجموعه آموزشی دخترانه,مطالعات طراحی مجموعه آموزشی دخترانه, برنامه فیزیکی طراحی مجموعه آموزشی دخترانه,دانلود طراحی مجموعه آموزشی دخترانه،دانلود طراحی مجموعه آموزشی دخترانه،رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه، رساله طراحی مجموعه آموزشی دخترانه، طراحی مجموعه آموزشی دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا