پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان

تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان

کد محصول:p34

با تحلیل و بررسی تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان در ارسی همراه شما هستیم؛ حین آماده سازی طرح و بحث و گفت وگو درباره ی گسترش و تکامل تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین، لزوم پژوهش های گسترده ای درباره ی تأتر و نیازهای آن آشکار می شود.

این پژوهش ها در نهایت منجر به تحقیق یافتن طرح کلی تأتر در سه بخش به هم پیوسته و کاملا“ مشخص از یـکدیگر می شود که این چنین نام گذاری شد: 1- ویلون با صحنه ی تأتر و تالار تماشاگران. 2- جعبه ی ویلون و راهروهای محیطی تالار. 3- خانه ی هنرمندان یا آزمایشگاه و اتاق کار آنها که در کنار سن ایجاد می شود.

تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان در ارتباط این اجزا و چگونگی تقدم و تآخر آنها، به وسیله ی طراحی معمارانه ای ایجاد خواهد شد. دیوارهای تالار نمایش از صفحه های تا شده ی بتون ساخته شده، در حالی که راهروها و اتاق های پشت سن، از نوع آجرکاری معمولی است. این تئاتر دارای گنجایشی برابر با هشتصد تماشاچی است.

در سال 1961، معمار لویی کان توسط بنیاد هنرهای زیبا برای طراحی و توسعه یک مجموعه هنری بزرگ در مرکز فورت وین، ایندیانا مامور طراحی شد. مرکز زیبای هنرهای زیبا، که اکنون به عنوان مرکز هنرهای متحد شناخته می شود، با تأمین فضای ارکستر، تئاتر، مدرسه، گالری و موارد دیگر، برای جمعیت 180،000 نفری را تأمین گردد.

به عنوان یک مرکز لینکلن در مینیاتور ، توسعه دهندگان امیدوار بودند که شهر را از طریق معماری مدرن جدید و به روز ارتقا دهند. با این حال ، به دلیل محدودیت های بودجه، فقط بخشی از طرح کلی تکمیل شد. این یکی از پروژه های کمتر شناخته شده کان است که بیش از یک دهه طول کشید و تنها ساختمان او در غرب میانه است.

پیشنهاد اصلی لویی کان شامل یک سالن فیلارمونیک، مدرسه هنر، گالری و تئاتر شهری بود که در یک مجموعه بزرگ به هم پیوند خورده بودند. با این حال، مشکلات در اوایل پروژه آغاز شد، زیرا تخمین 20 میلیون دلاری معمار، هزینه پیش بینی شده 2.5 میلیون دلاری مرکز هنرهای زیبا را کاهش داد.

در این طرح توسعه یافته که به نظر می رسد در حدود سال 1964 حل و فصل شده است. طرح سایت نشان می دهد یک محوطه دانشگاهی متشکل از 9 ساختمان است که در اطراف دادگاه های مرکزی و باغ ها در حال چرخش هستند. در این مفهوم، تالار فیلارمونیک با پیوست هشت ضلعی فیلارمونیک که پل ها را از بین می برد، به تئاتر هنرهای نمایشی مرتبط شد. یک حیاط مرکزی این تئاترها را به موزه تاریخی، موزه هنر، مرکز پذیرایی و آمفی تئاتر متصل می کند در حالی که دانشکده هنر چهار سازه جداگانه در لبه سایت را اشغال کرده است.

تئاتر هنرهای نمایشی/ Arts United Center

معمار: لویی کان

موقعیت بنا: فورت وین-ایندیانا-آمریکا

زمان ساخت بنا:۱۹۶۶ -۱۹۷۳

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 25
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین، آثار لویی کان، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین اثر لویی کان، پاورپوینت بررسی و تحلیل تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین اثر لویی کان،  پاورپوینت تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین اثر لویی کان،  پاورپوینت تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین، پاورپوینت نمونه موردی، طراحی معمارانه، طراحی معماری، طراحی تئاتر، تئاتر هنرهای نمایشی، بررسی و تحلیل تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین اثر لویی کان، تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین اثر لویی کان، تحلیل و بررسی تئاتر هنرهای نمایشی فورت وین لویی کان، دانلود پاورپوینت لویی کان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا