پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ

کد محصول: p12

تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، موزه آب سن پترزبورگ به موزه هاي سنتي که در آن اشيائ قديمي و باستاني نگهداري مي شود شباهتي ندارد. در اين موزه با کمک فن آوري هاي جديد سعي شده تا به بازديد کنندگان درباره مصرف بهينه آب توضيحات لازم داده شود. در بخش ويژه اي از اين موزه به کودکان ياد داده ميشود که آب تا به چه اندازه براي زنده بودن اهميت دارد وحيات کره زمين تا چه حد به آن وابسته است.

در تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، استفاده از نمايش هاي سه بعدي فيلم و انيميشن براي کودکان قرن بيست و يکم، يکي از بهترين راههاي آموزش دنياي درون آب است. در موزه آب سن پترزبورگ مربيان متخصص، بچه ها را بوسيله آزمايش هاي ساده شيميايي با ارزش علمي آب آشنا ميکنند. در پايان اين گشت و گذار علمي کودکان و دانش آموزان آموخته هاي خود را،با نقاشي و کار دستي براي ديگران به نمايش ميگذارند.


موزه آب سن پترزبورگ دربرج تصفيه خانه قديمی اين شهر با تاريخچه حدود دويست سال قرار دارد. در بخش عمومي اين موزه به رابطه متقابل انسان و آب پرداخته شده است.

این شهر در سال ۱۷۰۳ به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد و از آن زمان تا ۱۹۱۸ پایتخت روسیه بود. مدتی پتروگراد نام داشت. پس از سرنگونی فرمانروایی تزارها به نام لنین، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی شوروی در این کشور به نام پیشینش بازخوانده شد. این شهر در فارسی دوره قاجار به صورت سن پطرزبورغ نامیده و نوشته می‌شد.

این شهر به عنوان صحنه وقوع انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و پایگاه دفاع سرسختانه در برابر آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم، از جایگاهی مهم و نقشی حیاتی در تاریخ روس‌ها برخوردار است. این شهر در زمان جنگ جهانی دوم، ماه‌ها در محاصره بود و مردمانش با جانفشانی و فداکاری‌های بسیار آن را حفظ کردند. سن پترزبورگ پایتخت فرهنگی روسیه نام گرفته‌است.

این شهر که به مدت دو سده پایتخت روسیه بوده‌است، بین سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۴ میلادی پتروگراد نام داشته و در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی به مدت ۶۷ سال (از سال ۱۹۲۴ تا ۱۹۹۱) لنینگراد خوانده می‌شده‌ است.

مجموعه موزه جهان آب در برج آب که خود منبع قدیمی و اصلی آب بوده است، قرار دارد و از سه نمایشگاه تشکیل می‌شود: دنیای آب سن پترزبورگ، پترزبورگ زیرزمینی و جهان آب. در نمایشگاه دنیای آب سن پترزبورگ تاریخچه آبرسانی شهر توضیح داده می‌شود، در بخش پترزبورگ زیرزمینی سیستم لوله‌های آبرسانی شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در قسمت جهان آب نیز به آب و موضوعات پیرامون آن پرداخته می‌شود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 76
  • حجم فایل: 15مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، موزه آب شهر سنت پترزبورگ، روسیه، تصفیه خانه قدیمی، تحلیل نمونه موردی، تحلیل موزه آب، مدرنیته، معماری مدرن، سنت پترزبورگ، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه آب شهر سن پترزبورگ، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه آب شهر سن پترزبورگ، پاورپوینت بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، شهر سن پترزبورگ مناطق دیدنی، نقشه سن پترزبورگ، ساحل سن پترزبورگ، موزه آب، تحلیل موزه، تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، دنیای آب سن پترزبورگ، موزه آب سن پترزبورگ، پاورپوینت موزه آب شهر سن پترزبورگ، تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ، تحلیل و بررسی موزه آب شهر سن پترزبورگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا