پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی موزه هنر مدرن رنزو پیانو

کد محصول:p32

با تحلیل و بررسی موزه هنر مدرن رنزو پیانو در ارسی همراه شما هستیم؛ موزه Fearnley Astrup هنر مدرن یک موزه و گالری غیر دولتی در شهر اسلو در نروژ است. این موزه در سال 1993 تاسیس شد و به روی عموم مردم گشوده شد. در این موزه آثار هنری بسیار متنوعی موجود است اما تمرکز اصلی این مجموعه روی هنرمندان آمریکا از سال 1980 است، اما در حال حاضر به سمت صحنه هنر معاصر بین المللی در حال توسعه می باشد، امروزه این موزه مملو از آثار هنرمندانی مانند جف Koons، ریچارد پرنس، سیندی شرمن ، متی بارنی، تام ساکس، داگ اتیکن، Olafur الیاسون و کای گوا-Qiang  می باشد.

در موزه هنر مدرن اثر رنزو پیانو هر ساله 6 تا 7 نمایشگاه موقت نیز برگذار می گردد. موزه هنر مدرن Fearnley Astrup  با همکاری نهادهای بین المللی به صورت یک نمایشگاه جهانی در آمده است که سفر در سراسر جهان هنر را در یک ساختمان ممکن ساخته است.

موزه Fearnley Astrup هنر مدرن بخشی مستقل از ساختمان پیچیده Astrup Fearnley  را پوشش می دهد که در حدود نیمی از یک مجموعه است. ساختمان قدیمی این مجموعه توسط معماران و طراحانLPO ، طراحی و در پاییز 1993 افتتاح شد این ساختمان محصور  و دارای مساحتی حدود 2500M ² بود.

ورودی اصلی با در های  فولادی بزرگ مشخص شده اند . زمانی که درهای باز هستند، می توان از فاصله بسیار دور قسمتی از درون موزه را مشاهده کرد.فضاهای نمایشگاه یک فضای دو طبقه می باشد. ارتفاع این گالری از 3،5 تا 10،5 متر متفاوت است. در طراحی فضاهای گالری ، تاکید بر ایجاد توازن و زیبایی در رابطه با آثار هنری شده است .این نکته  به طور همزمان با ایجاد قاب های زیبا و کاربردی از آثار به وسیله معماری داخلی فراهم کند. تاکید شده است همچنین از راه وروردی تا سالن نمایشگاه فضا چنان روح دارد که مسیر لذت بخش به نظر می رسد در مورد حرکت شوید طبقه طراحی فراهم می کند انعطاف پذیری زیادی برای ساخت و ساز و نصب موقت گذاشته شد.

انتخاب مواد بیانگر کیفیت اما با معنی، در اینجا محدود آثار به آن توجه شده . دیوار بتنی، مانند یک حرکت دایره ای در این موزه، ایجاد یک پس زمینه قوی اما با این وجود را تسخیر کرده . راه پله به گالری اصلی، در فولاد با گام های بلوط دودی شکل گرفته ، نشان می دهد یک اتصال بدون ابهام بین دو طبقه . کف سنگ است از Cascais آزول، ماسه سنگ پرتغالی ساخته شده است.

گذشته از مجسمه سازی باغ، فضاهای نمایشگاهی خالی از نور روز می باشد و در عین حال آنها را به یک روشنایی عمومی مصنوعی است که می تواند به طور خاص برای هر مورد نیاز اقتباس شده است. بخش دولت است در اشکوب کوتاه واقع شده است . با غلبه عناصر فولاد، آن را به یک حجم معماری در حق خود است.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه هنر مدرن رنزو پیانو
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 39
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی موزه هنر مدرن رنزو پیانو، رنزو پیانو، معماری مدرن، موزه، موزه هنر مدرن، هنر مدرن، تحلیل نمونه موردی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنر مدرن رنزو پیانو ، اسلو در نروژ،  دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری،بررسی و تحلیل موزه هنر مدرن رنزو پیانو، پاورپوینت موزه هنر مدرن، پاورپوینت موزه هنر مدرن رنزو پیانو، پاورپوینت بررسی و تحلیل موزه هنر مدرن رنزو پیانو، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه هنر مدرن رنزو پیانو، نمایشگاه جهانی، بررسی و تحلیل موزه هنر مدرن رنزو پیانو، دانلود پاورپوینت موزه هنر مدرن رنزو پیانو، پاورپوینت موزه هنر مدرن رنزو پیانو، موزه هنر مدرن رنزو پیانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا