پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر

کد محصول:p27

با تحلیل و بررسی مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر در ارسی همراه شما هستیم؛ ریچارد مایر متولد نیو جرسی ۱۹۳۴ معمار برجستهٔ آمریکایی است او یکی از پنج معمار بزرگ نیویورک است. وی یکی از اعضای موسسه معماران آمریکا می‌باشد و در سال۱۹۸۰ موفق به دریافت مدال هنری نیویورک شد. در سال ۱۹۸۴ دولت فرانسه به وی لقب فرماندهی هنر را اعطا کرد. وی درجه آموزش و تربیت معماری را در دانشگاه کرونل کسب کرد و دفتر کارش را در سال ۱۹۶۳ در نیویورک تاسیس کرد. آثار وی مختص به آمریکا نیست و در اروپا و ژاپن نیز فعالیت داشته‌است. وی در سال ۱۹۸۴ مامور طرح در شهرداری لوس آنجلس شد و در آن زمان کار طراحی کتابخانه مرکزی هوگو، را انجام داد.

معماری او توجه به فضاست، البته فضا دارای نظم و با درنظر گرفتن نور معیارهای انسانی و فرهنگ معماری نه فضای بی تناسب.

از نظر اجتماعی، ساختمان های او به سرعت قابل شناسایی است. ریچارد مِير به خاطر طرح های هندسی و استفاده بی نظیر از رنگ سفید مشهور شده همچنین، شناخته شده ترين فرد در استـفاده از رنگ سفـيد بوده است؛ زيـرا معتقــد بود كه اين رنــگ، كيفــيت نــور در فـضـا را افزايـش مي دهد: “سپيدي اجازه مي دهد تا ايده هاي معماري، به طور واضح، درك شود؛ تفاوت ميان شفافيت و كدورت، فضاهاي پر و خالي، ساختار و سطح، وضوح بيشتري مي يابند.”

مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم_ معمار: ریچارد میر _موقعیت: آمریکا/ایندیانا _محیط (اقلیم): معتدل _سال ساخت: 1975 تا 1979_ نوع کاربری: موزه علمی فرهنگی _زمینه سایت: تپه و ساحلی لبه رودخانه

ریچارد میر ریچارد مایر متولد نیو جرسی ۱۹۳۴ معمار برجستهٔ آمریکایی است او یکی از پنج معمار بزرگ نیویورک است. وی یکی از اعضای موسسه معماران آمریکا می‌باشد و در سال۱۹۸۰ موفق به دریافت مدال هنری نیویورک شد. در سال ۱۹۸۴ دولت فرانسه به وی لقب فرماندهی هنر را اعطا کرد. وی درجه آموزش و تربیت معماری را در دانشگاه کرونل کسب کرد و دفتر کارش را در سال ۱۹۶۳ در نیویورک تاسیس کرد. آثار وی مختص به آمریکا نیست و در اروپا و ژاپن نیز فعالیت داشته‌است. وی در سال ۱۹۸۴ مامور طرح در شهرداری لوس آنجلس شد و در آن زمان کار طراحی کتابخانه مرکزی هوگو، را انجام داد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 25
  • حجم فایل: 1مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تحلیل و بررسی مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر، ریچارد میر، دانلود پاورپوینت موزه، معماری مدرن، معماری سفید، آلمان، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر، دانلود پاورپوینت مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر، پاورپوینت مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر، پاورپوینت مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر، تحلیل و بررسی مرکز علمی و فرهنگی اتنیوم ریچارد میر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا