پاورپوینت تحلیلی و تئوری معماریپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر

کد محصول:p4

ریچارد میر متولد 1934 نیوجرسی، در دانشگاه کرنل در رشته ی معماری تحصیل کرد. ریچارد میر ملقب به شوالیه ی سفید پست مدرنیسم پیش از تاسیس دفتر کار خود در نیویورک در سال 1963 با سام و مارسل بروئر همکاری می کرد.وی ابتدا در زمینه ی ساختمان سازی برای طبقه ی مرفه فعالیت کرد همچنین مطالعات وسیعی در زمینه ی ساختمان های عمومی انجام داد و در سال 1969 به عضویت گروه پنج در نیویورک درآمد. سفید های گروه پنج دوره سفید و قهرمانانه ریت ولد، گروپیوس، تراگنی و بخصوص لوکوربوزیه را احیاء کردند اما مسائلی از زیبا شناسی را در کار خود به کار بردند که خالی از هر گونه تعهد و تعصب اجتماعی بود.

ریچارد میر به خاطر معماری و طرح هایش در تمام جهان شناخته شده و قابل احترام است. وی جوایز کمیسیون های ارشد در ایالات متحده و اروپا شامل: کاخ دادگستری، تالارهای شهر، موزه ها، خانه سازی و اقامتگاه های شخصی را دریافت نموده است.

در میان اکثر پروژه های مشهورش، مرکز جی پل گتی در لس انجلس، موزه ی هنر های در آتلانتا٬ جورجیا٬ موزه ی بوردا، موزه ی رادیو و تلویزیون در کالیفرنیا، موزه ی هنرهای معاصر بارسلونا در اسپانیا، خانه ی راکوفسکی در دالاس تگزاس، مدرسه ی علوم دینی هارتفورد، ساختمان فدرال و دادگاه ایالات متحده، تالار شهر و کتابخانه ی مرکزی هاگو ی هلند و موزه ی هنرهای تزئینی (فرانکفورت 1985) به چشم می خورند.

این موزه در سال 1905 به عنوان انجمن هنر آتلانتا تاسیس شد. در سال 1962 هواپیمایی که مسافرانش توسط شهرداری آتلانتا دعوت شده بودند در پاریس سقوط کرده و 130تن از این افراد کشته شدند. برای ادای احترام به این کشته شدگاه مسابقه ای برای طراحی موزه برگزار شد. که در نهایت طرح ریچارد مایر انتخاب شد. در نهایت این موزه در سال 1983با بودجه7900000 دلار در زمینی به متراژ12500 متر مربع ساخته شد.

طرح موزه ی هنر به عنوان مجموعه ی فنون معماری، توسعه یافته و به بافت در وسیع ترین مفهوم آن پاسخ داده و نه تنها در بر گیرنده ی موارد کاربردی برنامه ریزی شده و منطق مداری است، بلکه بافت فیزیکی، اجتماعی و تاریخی شهر را نیز شامل می شود.

 

ورودی ساختمان از طریق شیبی است که بیرون از ساختمان در قطر این محل پیش بینی شده و بازدید کننده را در امتداد دیوار حائل، از میان ایوان ستون دار عبور می دهد تا به طبقه ی اصلی ساختمان وارد شود. به هنگام عبور از رمپ در سمت راست حیاط زیرین بنا که به طبقه ی همکف راه دارد دیده می شود در این محوطه ی زیرین چند حوضچه ی کوچک آب با عمق کم وجود دارد. در سمت چپ در ابتدای ورودی در سطح چمن چند اثر هنری دیده می شود. حیاط اصلی مجاور مرکز هنرهای ماندگار است و این ساختمان به دلیل حفظ فضای سبز روبرو، کاملا عقب تر از خیابان قرار دارد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 36
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر، دانلود پاورپوینت بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری و عمران، پاورپوینت بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر، پاورپوینت نمونه موردی، معماری و سازه، موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر، موزه هنرهای عالی آتلانتا، دانلود پاورپوینت موزه هنرهای عالی آتلانتا، ریچارد میر، پاورپوینت موزه هنرهای عالی آتلانتا، موزه هنر عالی آتلانتا، موزه هنرهای عالی آتلانتا آمریکا، گروه پنج، سبک سفید، موزه هنر ریچارد میر، موزه هنرهای عالی آتلانتا، تحلیل و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر، بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا ریچارد میر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا