پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی

کد محصول:p67

با تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی در ارسی همراه شما هستیم؛ سانتيگو كالاتراوا در سال 1951 در شهر والنسياي اسپانيا به دنيا آمد.وي تحصيلات هنر و معماري را در شهر پدري خود بين سالهاي 37 تا 68 ادامه داد و بعد از آن وارد دانشگاه ETH شد. يعني جايي كه مدرك دكتراي تكنولوژي خود را از آن در سال 1981 دريافت كرد.

وي در همان سال دفتر مهندسي خود را افتتاح كرد. وي تحت تاثير فرم هاي بيولوژيك و همچنين كساني چون پيت موندريان و گائودي معماري مي كند.در واقع كار او حاصل درك نيروهاي طبيعي و مهار در به كارگيري مصالح است. کالاتراوا مجسمه سازی را ساده ترین راه برای درک ریخت شناسی یا morphology می داند. به گفته خود  او پیش از اینکه صفات یک معمار را داشته باشد دارای مشخصات یک نقاش است .از همه چیز اسکیس میزند.او بدن انسان را(چیزی که موضوع همیشگی طراحی های اوست) می ستاید و بر این پندار است که خلوص و فرم در بدن انسان در نقاشی و مجسمه سازی بسیار راحتتر از جستجوی ان در خود ساختار فرم است.

میلواکی تا پایان قرن نوزدهم میلادی، به عنوان یکی از بززگترین شهرهای ایالت ویسکانسین، از وجود هرگونه تشکیلات هنری خاصی بی‌بهره بود. از این‌رو درسال ۱۸۷۲ میلادی، گروهی از موسسات خصوصی و دولتی به فکر تاسیس یک گالری هنری در این شهر افتادند.لکن به مدت ۹ سال، هرگونه تلاشی به منظور ساخت یک گالری هنری اساسی، با شکست مواجه شد. با این حال تنها یک سال بعد، الکساندر میشل، با اهدای مجموعه هنری خود به گالری هنری آینده شهر، انگیزه مضاعفی به کسانی بخشید که در حال تلاش برای تحقق این رویا بودند.

سازه بال پرنده شاخص ترین و زیبا ترین عنصر این پروژه است، صحنه جالب باز و بسته شدن بال هنگام شروع و تمام شدن کار موزه هر بیننده ای را متحیر می کند. بال پرنده از دو نیمه تشکیل شده است که هر کدام 36 پره دارد،این سازه فولادی همراه با صفحات خورشیدی نور و گرمای ساختمان شیشه ای پاویون را تنظیم می کند.

در سال ۱۸۸۸ میلادی، موسسه هنری میلواکی به همت گروهی از هنرمندان آلمانی شهر و تجار محلی تاسیس شد. در همان سال، تاجری بریتانیایی تبار به نام فردریک لایتون، اقدام به تاسیس گالری شخصی خود به نام گالری هنری لایتون کرد. موسسه هنری میلواکی، در سال ۱۹۱۱ میلادی اقدام به ساخت مرکز جدیدی برای نگهداری از بخش دیگری از مجموعه هنری خود کرد که در همسایگی گالری هنری لایتون واقع شده بود.

موسسه هنری میلواکی، در سال ۱۸۸۸ میلادی، به عنوان نخستین گالری هنری شهر میلواکی تاسیس شد. لکن مرکز هنری میلواکی که امروزه با نام موزه هنر میلواکی شناخته می‌شود، به دنبال ادغام آثار هنری موسسه هنری میلواکی و گالری هنری لایتون در سال ۱۹۵۷ میلادی و انتقال آن به ساختمانی جدید شکل گرفت. این ساختمان که توسط معمار مشهور فنلاندی، ایرو سارینن، طراحی شده بود، بخشی از محوطه یابود جنگ‌های داخلی امریکا به شمار می‌رفت.

موزه هنر میلواکی که در سال ۱۹۵۷ میلادی تاسیس شده بود، در نیمه دوم قرن بیستم میلادی با تغییراتی در سازه خود روبرو شد که بر شهرت و اعتبار آن افزود؛ چراکه این موزه شاهد ساخت بنای یادبود جنگ‌ داخلی امریکا توسط معمار بروتالیست، دیوید کاهلر در سال ۱۹۷۵ میلادی و نیز پاویون مرکزی در سال ۱۹۷۵ به دست معمار نام آشنای اسپانیایی تبار، سانتیاگو کالاتراوا در سال ۲۰۰۱ میلادی بود.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 128
  • حجم فایل: 21مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی، بررسی طراحی موزه در آثار ریچارد میر، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری ایرانی، معماری مدرن، پست مدرن، طراحی موزه، موزه هنر میلیواکی، سانتیگو کالاتراوا، بررسی و تحلیل موزه هنر میلواکی، تحلیل و بررسی موزه هنر میلواکی به همراه پلان و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا