پاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت تحلیلی و تئوری معماری

تحلیل و بررسی بر مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران

کد محصول:p54

با تحلیل و بررسی مجموعه مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران در ارسی همراه شما هستیم؛ در نظر يونانيان آنچه آدمي را از همه چيز متمايز مي گرداند عقل است، و عقل آدمي كه استدلال كردن را آموخته باشد، برترين پديده يا كاركردي است كه طبيعت آفريده است. گذشته از اين، ارسطو به ما اطمينان مي دهد كه همه انسانها طبيعتاً مشتاق  دانستن اند. و آنچه ما مي دانيم نظام طبيعت است كه با نظام عقل آدمي يكي است

آدمي (مطابق طبيعت) يعني مطابق قوانين طبيعي وقابل كشف براي انسان منطقي، زندگي مي كند. در اينجا خود از اهميت درجه اول برخوردار مي شود و همچنان كه آدمي در جهت خود آگاهي كامل گام بر مي دارد، ضرورتاً از طبيعت نيز آگاه مي شود.

شهر بزرگترين نماد تمدن است که بشر آن را براي امنيت و آسايش خود بنا نموده است. شهر تنها يک سکونت گاه نيست، بلکه يک آبادي است که روح اجتماع در آن دميده مي شود و از آن هويت مي گيرد. براي رسيدن به طرحي نو، انسجام و پيوند با ساختار قديم را برهم زده است. از اين رو تقابل و تعارضي آشکار ميان شکل جديد و سيماي کهن که نتيجه قطع رشد درون زاي شهر است، صورت گرفته است. شهر قديم که روزگاري با پويش و پويايي، باعث زايش مفاهيم شهروندي بود در محل خود ساکن شده و اين سکون طولاني، آنرا بسوي فرسودگي هدايت مي کند.

تداوم و ارتباط شهر کهن با شهر جديد را در شهرسازي بررسي نموده، و بتوان آن را احيا نمود. اين ارتباط به صورت متعادل و پايدار زماني رخ مي دهد که موجوديت ساختار شهر قديم شناخته شود و ريشه هاي تداوم آن نيز بررسي و تقويت گردد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی بر مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 136
  • حجم فایل: 14مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، معماری اسلامی، بافت تاریخی، معماری ایرانی کهن، بافت تاریخی ایران، مرمت، مرمت معماری، پروژه مرمت، دانلود پاورپوینت مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران، پاورپوینت مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران، شناخت بافتهای تاريخی ايران، پاورپوینت نمونه موردی، مطالعه و شناخت بافتهای تاريخی ايران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا