رساله کارشناسی معماری

مطالعات طراحی مجموعه اکوتوریسمی اقامتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G42

چکیده:

امروزه اکوتوریسم یکی ازمهمترین فعالیتهای اقتصادی در نقاط مختلف جهان به شمارمی رود . و به دلیل گرایش بخش قابل توجهی از جمعیت گردشگران بین المللی و نیز ارتقاء سطح درک ارزشهای زیست محیطی و افزایش حفاظت از منابع طبیعی در سطح جهان ارزش اکوتوریسم روز به روز در حال افزایش است . در راستای تحقیق روند رو به رشد گردشگری برای حفظ فرهنگ و مکان‌های غنی ایرانی به عنوان یکی از عامل‌های رشد اقتصادی در صنعت گردشگری، از طریق تلفیق ویژگی‌های مثبت گردشگری نظیر گذراندن اوغات فراقت،رشد اقتصادی ایران،آرامش و تفریح و…. برای ترویج و ادامه دادن در این صنعت، ضروری به نظر می‌رسد. علاوه بر این بسیاری از صاحب نظران معتقدند ریشه حل مسایل اقتصادی در میزان توریسم در هر ملت نهفته است. الگوی ترویج “مجتمع تفریحی توریستی و اقامتی” به عنوان راهبرد تحقق جذب و افزایش گردشگر در سال‌های اخیر در تهران مورد توجه بوده است. هدف از این الگو خلق محیطی است با کاربری‌های آموزشی و تفریحی ، تا حدودی خود کفا، با اولویت جذب مردم و راهنمایی آن‌ها به ورود به یک چنین فضاهایی می‌باشد و همچنین ترویج فضاهای جمعی و جذاب جهت تشویق توسعه طرح و مشارکت عمومی.در گام بعدی به مطالعه و تحلیل بستر طراحی پرداخته شد و با توجه به نکات موردی موجود در سایت مورد نظر طراحی از نظر ویژگی‌های اقلیمی‌و عوامل طبیعی و…، جدول ترسیم شده است. بعد از انجام مطالعات فوق وارد مرحله طراحی مجموعه تفریحی،توریستی و اقامتی گردیده، ابتدا با توجه به برنامه فیزیکی به روابط فضا و تناسبات آنها و رسم نمودار حبابی پرداخته شد و سپس پلان مجموعه از آن استخراج گردیده است و نهایتا شاکلیه بنا به دست آمد و در پایان این پایان نامه به کلیه اهداف مطروحه دست یافت و به سئوالات مرتبط جواب داده شد.

کلمات کلیدی:دانلودمجموعه اکوتوریسمی اقامتی،دانلود مجموعه اکوتوریسمی اقامتی 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات مجموعه اکوتوریسمی اقامتی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:245
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله مجموعه اکوتوریسمی اقامتی, پروپوزال مجموعه اکوتوریسمی اقامتی، طراحی مجموعه اکوتوریسمی اقامتی, مطالعات مجموعه اکوتوریسمی اقامتی, برنامه فیزیکی مجموعه اکوتوریسمی اقامتی, دانلود مجموعه اکوتوریسمی اقامتی، دانلود مجموعه اکوتوریسمی اقامتی، رساله مجموعه اکوتوریسمی اقامتی، رساله مجموعه اکوتوریسمی اقامتی، طراحی مجموعه اکوتوریسمی اقامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا