رساله کارشناسی معماری

مطالعات مرکز پژوهشی تعامل ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G45

چکیده:

مرکز تعامل ادیان الهی، لازمه نظم نوین جهانی وحدت جهانی در پرتو سیاست، انتقاد وصنعت روبناست و تنها اصلی که میتواند نظام هماهنگ جهان را تامین کند، چیزی جز وحدت عقیده معتقدان نیست مرکز تعامل بین ادیان که در این رساله مورد پژوهش قرار گرفته است، همواره در طول تاریخ و در مواجه بین فرهنگ ها مطرح بود. و لزوم آن احساس شده است. ولی در قرن حاضر به دلیل تغییرات کلی و دگرگون شدن اوضاع، این موضوع به صورت یک ضرورت تاریخی در آمده است. خود موضوع یعنی وجود تعامل ادیان ذکر شده و امر گفت وگو بین ادیان امری بسیار مهم است. چراکه عقاید و آرا در نزد پیروان فوق مختلف وموجبات سردرگمی بیشماری شده وازآنجا که این گفت وگو پیش نیاز صلح جهانی نیز محسوب می شود(خاتمی88) پس به خودی خود حائز اهمیت است. این رساله می کوشد تا محملی برای این تعامل بیافریند و در پس این تعامل، گفتگو، شناخت، جستجو گر پیوندی منطقی در بین ادیان ذکر شده در ایران باشد و یکی از مهمترین علل ایجاد این مرکز برقراری صلح و ایجاد رابطه بین پیروان ادیان است تا همه در کنار هم بتوانند بسیاری از مشکلات وسوء تفاهم ها که حاصل کنش و واکنش ملتهای مختلف نسبت به بحث دین است را پاسخگو باشد و همچنین دستیابی به مجموعه ایست که بتواند در قالب یک کالبد برای تعامل میان ادیان یا مذاهب مختلف (شیعه وزرتشت) با یکدیگر فضایی بهینه را مهیا کند. در روند رسیدن به سیره ی طراحی بعد از انجام مطالعات پیرامون ادیان از طریق مطالعات کتابخانه ای ، مقاله ها ، اینترنت ، مصاحبه ، تحقیقات میدانی ، به طول انجامید، این نتیجه حاصل می شود که درمجموعه ی مورد نظر هیچ دینی قصد غلبه بر دیگری را ندارد و همه ی ادیان در کنار هم هستند لذا با چنین طرحی فضای اختصاص یافته به هر یک به اندازه ی دیگری خواهد بود و توجه به این امر در اولویت است که هر جزء فضایی به خودی خود یک فضای تعامل است یعنی یک فضای سیال است گوشه گوشه اش می تواند هدف پروژه را دنبال کند و قرارگیری مذهب ایده‌ها در کنار هم، می‌تواند مجموعه‌ای را تشکیل دهد که بر آنچه خواسته شده نزدیک باشد. یعنی فضا ای بی طرف برای تعاملات دینی و در آخر آنچه که در این میان به مجموعه جلا و معنویت می بخشد انتخاب مکانی مناسب برای بر قراری تعامل است. و به همین منظور سایتی در شهر یزد در محله فهادان انتخاب گردیده که این سایت در طرح تفصیلی برای تولیدی بایر منظور گردیده است. دلیل این انتخاب تقریبا تمامی دستورات اسلامی(شیعه وزرتشت)مرتبط با ساخت و ساز آثار معماری در شهر اسلامی موضوع تحقیق اجرا گردیده که این مجموعه دارای عملکرد های زیر می باشد: همایشی- پژوهشی -نمایشی- اداری -رفاهی وخدماتی و… بدین ترتیب، یک شهر اسلامی را می توان آینه تمام نمای فرهنگ مسلمانانی دانست که آن را فرم داده و در آن زندگی می کنند.

کلمات کلیدی:دانلود مرکز پژوهشی تعامل ادیان،دانلود مرکز پژوهشی تعامل ادیان 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات مرکز پژوهشی تعامل ادیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:290
  • حجم فایل:17 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله مرکز پژوهشی تعامل ادیان, پروپوزال مرکز پژوهشی تعامل ادیان، طراحی مرکز پژوهشی تعامل ادیان, مطالعات مرکز پژوهشی تعامل ادیان, برنامه فیزیکی مرکز پژوهشی تعامل ادیان, دانلود ممرکز پژوهشی تعامل ادیان، دانلود مرکز پژوهشی تعامل ادیان، رساله مرکز پژوهشی تعامل ادیان، رساله مرکز پژوهشی تعامل ادیان، طراحی مرکز پژوهشی تعامل ادیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا