رساله کارشناسی معماری

مطالعات پارک فناوری اطلاعات+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G43

چکیده:

پارک‌های فناوری که برای جبران ریسک شرکت‌های نوپا ایجاد می‌شوند، متخصصان را در تجاری‌سازی یافته‌ها و ایده‌های علمی خود یاری می‌رسانند. در واقع دولت‌ها با ایجاد چنین فضاهای تجاری در محیطی آکادمیک و علمی، دانش و اقتصاد را در ارتباطی تنگاتنگ و دوسویه قرار داده‌اند. ایجاد پارک‌های فناوری، که اقتصاد دانش محور را تعقیب می‌کنند، موضوعی است که در برنامه چهارم توسعه پیش‌بینی شده است که این نشان‌دهنده اهمیت وجود چنین مکان‌هایی برای توسعه کشور می‌باشد.امروزه توجه به توسعه پایدار به عنوان جدیدترین و مهم‌ترین اصول توسعه در اواخر قرن بیستم در دستور کار بسیاری از سازمان‌ها، نهادها و دولت‌ها قرار گرفته است. حال ایجاد پارک فناوری به عنوان فضایی نوین خود مستلزم رعایت اصول توسعه پایدار خواهد بود که این توسعه پایدار باید به صورت همه جانبه و در تمام جوانب اقتصادی، زیست‌محیطی و اجتماعی انجام شود.در ادامه به پارکهای فن آوری به عنوان نمادی از تلاقی طراحی و فن آوری نگریسته می شود و نحوه پیدایش و نقش آنها در توسعه فن آوری مورد بازکاوی واقع می گردد. به نمونه های موفق به صورت آماری نیم نگاهی افکنده خواهد شد. نمونه های این پارکها از ابتدای پیدایش تا به امروز موردتحلیل و در چند مورد خاص بازبینی کالبدی می گردند ، نهایتاً طراح براساس تجربیات شخصی و هنر معماری ، به خلق نمونه ای از یک انکوباتور و مرکز رشد در این پارکها می پردازد که پیش از آن همانگونه که در پروسه طراحی معماری مطرح می گردد.در این تحقیق سعی شده است تا ابتدا با معرفی پارک ها و مراکز فناوری و معماری پایدار و نیاز متقابل آن ها به همدیگر و لازم الاجرا بودن اصول معماری پایدار در آن و سپس معرفی فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان به عنوان ابزاری قدرتمند جهت نیل به طراحی پایدار در این مراکز معرفی شده است.

کلمات کلیدی:دانلودمطالعات پارک فناوری اطلاعات،دانلود رساله پارک فناوری اطلاعات 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات پارک فناوری اطلاعات+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:232
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله پارک فناوری اطلاعات, پروپوزال پارک فناوری اطلاعات، طراحی پارک فناوری اطلاعات, مطالعات پارک فناوری اطلاعات, برنامه فیزیکی پارک فناوری اطلاعات, دانلود پارک فناوری اطلاعات، دانلود پارک فناوری اطلاعات، رساله پارک فناوری اطلاعات، رساله پارک فناوری اطلاعات، طراحی پارک فناوری اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا