رساله کارشناسی معماری

مطالعات موزه فرهنگ و مردم شناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G46

چکیده:

موزه عبارت است از بنایی جهت گردآوری مجموعه هایی از اشیاء و نمایش تفکرات فرهنگی و تاریخی یک ملت در قالب هنرهای تجسمی و بصری که مربوط به ادوار گذشته یا معاصر می باشد.این موزه ها می توانند نقش فعال و عمده ای را در بازشناسی فرهنگی ، تاریخی و اجتماعی ایفا کنند. در عصر حاضر موزه ها گامی فراتر از گردآوری و نگهداری آثار، نهاده اند و وظایف مهمی را بر عهده گرفته اند از قبیل : تعیین هویت، اطلاع رسانی، مطالعه و تحقیق و روشنگری و…خاصیت دعوت کنندگی این فضا بیشتر شده است و نقش فرهنگی آنها بیشتر شناخته خواهد شد.در این رساله بر آنیم تا با طرحی موزه ای به معرفی نکات آشکار و پنهانی از فرهنگ، تاریخ و معماری این دیار پرداخته تا علاوه بر نمایش و اطلاع رسانی در این باب، به اهداف دیگری از جمله ثبت و تعیین هویت ،ایجاد جذب گردشگر و توریست ،خلق فضایی پویا و امن،گردآوری اطلاعات در مورد فضاهای فراموش شده ، حفظ و نگهداری مجموعه ها ، و نیز آموزش برای ارتقاء دانش تاریخی ، فرهنگی، معماری برای عامه مردم در گام نخست و خلاصه درگام بعدی پرداخته شود. مطالعات طرح در این مبحث با بیان کلی و یادآوری پیرامون بافت فرسوده احیا و باززنده سازی،و داشتن تعاریفی از فرهنگ ،مردم شناسی،و هویت . در مورد شیوه طراحی و معماری موزه ها ، به آنالیز سایت وبیان روند طراحی ، توضیح طرح و نیز بیان مسائل تطبیقی بین مطالعات تکمیلی و طرح پرداخته شده است.

کلمات کلیدی:دانلود موزه فرهنگ و مردم شناسی،دانلود رساله موزه فرهنگ و مردم شناسی 3box ———————————————————————————————————————————————————————————————————— مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات موزه فرهنگ و مردم شناسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:212
  • حجم فایل:13 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


 رساله موزه فرهنگ و مردم شناسی, پروپوزال موزه فرهنگ و مردم شناسی، طراحی موزه فرهنگ و مردم شناسی, مطالعات موزه فرهنگ و مردم شناسی, برنامه فیزیکی موزه فرهنگ و مردم شناسی, دانلود موزه فرهنگ و مردم شناسی، دانلود موزه فرهنگ و مردم شناسی، رساله موزه فرهنگ و مردم شناسی، رساله موزه فرهنگ و مردم شناسی، طراحی موزه فرهنگ و مردم شناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا