رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G54

چکیده:

امروزه طراحی فضاهای سبز شهری و ترکیب و پیوند موثر آن ها با نیازها و عملکردهای فرهنگی- تفریحی همانند موزه ها، نقش مهمی در رشد و توسعه ی فرهنگی شهر و جاذبه های گردشگری آن ایفاء می کند. به طوری که موزه های معاصر می کوشند تا در بستری طبیعی، همراه با مناظر و چشم اندازهای آن، به حفظ و نمایش میراث معنوی جوامع و برقراری تعاملات اجتماعی و تبادل افکار در محیطی آزاد و به دور از هیاهو و آشفتگی های شهری بپردازند.هدف از پژوهش حاضرآن است تا با بررسی و شناسایی ساختار باغ ها، و باز آفرینی آنها و همچنین ایجاد تعامل فرهنگی و اجتماعی در فضایی چون موزه به نوعی بتواند راهی برای برقراری ارتباط از دست رفته بین انسان، هنرهای بومی، طبیعت و فرهنگ در شهرتهران پیشنهاد دهد تا در این شهر انسان ها بتوانند مقداری آرامش از دست رفته را بازیابند. سایت این مجموعه به دلیل قرارگیری در یک موقعیت ویژه شهری و دارا بودن شخصیت فرا منطقه ای می تواند پاسخگوی نیازهای یک پروژه شهری باشد. ضمن آنکه پتانسیل های لازم برای دستیابی به اهداف و ایده های معمارانه را به لحاظ وجود دید و منظر عالی دارا می باشد.در این راستا در چند فصل مطالعاتی انجام شده و در نهایت طرحی ارائه می گردد که پاسخگوی نیازهای مطرح شده باشد. روش تحقیق به صورت توصیفی و توصیفی- تحلیلی و با بهره گیری از منابع مکتوب به صورت کتابخانه ای صورت گرفته است. نتایج پژوهش، حصول به معیارهای پایه مطالعاتی در تدوین طرح باغ موزه با تمرکز همزمان به مبانی نظری و مصادیق مهم عمده معماری باغ موزه صورت گرفته است.

 

کلمات کلیدی: رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز ،دانلود طراحی باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:151
  • حجم فایل:25 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله طراحی باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز, دانلود باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز، دانلود باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز، رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز، رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز، رساله باغ موزه هنر با محوریت معماری سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا