رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G66

چکیده:

فرآیند رشد انسان ها در کودکی ، تاثیر بسزایی در شخصیت آنان دارد . شخصیت هرانسان در 7 سال اول زندگی او شکل می گیرد ، فرآیند رشد کودک در سال های اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیاری است . فعالیت، به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کودک فرآیندی است که در ارتباط با فضا و محیط کودک ، رشد همه جانبه او را موجب می گردد. فضاهای مرتبط با فعالیت کودکان باید دارای شرایط مناسب و مطلوب برای رشد فیزیکی ، ذهنی ، عاطفی و اجتماعی آنان باشد. تحقق این امر از طریق بکارگیری عناصر طراحی معماری که منطبق با شرایط جسمی و روانی کودک باشد ، امکان پذیر است. از این رو در طراحی فضاهای کودکان، شناخت کودک اهمیتی خاص می یابد و از آنجایی که کودکان دنیای تخیلی خاص خویش را دارند ، بسیاری از آنان در سنین زیر7سال ، دنیا را آنطور که باید باشد مجسم می کنند، نه آنگونه که هست و همین امر باعث می شود محیط کودکان آن فضایی نباشد که معمار بدون شناخت، آن را طراحی می کند . اشکال خالص هندسی رفتار ادراکی کودک را مورد توجه قرار می دهند و اجازه نمی دهند تا مفاهیم گوناگون در جزییات تصوری کودکانه مدفون بماند. نقاشی های کودکان نشان می دهد که کودکان در تصوراتشان، فضارا چگونه می بینند.آن ها بطور دقیق و کامل (به عنوان کاربر) فضا را قبول کرده و آن را با جزییات در ترسیماتشان بیان می کنند که خود مایه تعجب است. خانه با رویکرد روانشناسی محیط باید قلمرویی مخصوص به آنان باشد . آنجا برای آنان همچون جهان بزرگ تصور می شود. آنان در آنجا به موسیقی گوش فرا می دهند، بازی می کنند، در رویاهای خود فرو می روند، کتاب می خوانند و …. از این رو کودک همواره در حال جنبش و جنبیدن است و دوست دارد کنجکاوی و کاوش را همراه با بازی در دنیای خود انجام دهد، بنابراین محیط اطرافش باید مطابق با فعل و انفعال درون کودک باشد و حواس و حس کنجکاوی او را بر انگیزد .از این رو بهترین فضاها جهت کودکان می بایست رنگارنگ ، جذاب ، پر مشغله و منظم ، پر نشاط ولی با این حال آرامش بخش و در عین حال بی خطر باشد. نائل گشتن بدان ها تنها به وسیله برنامه ریزی دقیق میسر خواهد بود. از این رو با مد نظر گرفتن عناصر ذکر شده در این تحقیق خواهیم توانست تا حدودی درایجاد محیطی مناسب و متناسب با حال و هوای آنان و هر آنچه در رشد و تعالی آنان تاثیرگذار است، فائق گردیم.

کلمات کلیدی: رساله خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط،دانلود پایان نامه خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:159
  • حجم فایل:39 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط،نقشه های خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط, دانلود خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط، دانلود خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط، رساله خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط، پروپوزال خانه کودک با رویکرد روانشناسی محیط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا