رساله کارشناسی ارشد معماری

رساله طراحی بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G63

چکیده:

توسعه پایدار ، توسعه ایی است که نیازهای نسل حاضر را به گونه ای برآورده نماید که توان تامین نیاز نسل های اینده را، مورد مخاطره قرار ندهد. ساختمان پایدار رویکردی نوین به صنعت ساخت و ساز است که مزایای فناوری نوین را با اقدامات ساخت و سازی تایید شده ترکیب می کند و از طبیعت به عنوان ابزاری جهت ارتقای کارایی پروژه استفاده می کند . پژوهش حاضر به صورت کیفی انجام شده است. در ابتدا از طریق مطالعات کتابخانه ای و مطالعه پژوهش های پیشین، ابعاد، اهداف و اصول پایداری در معماری و ساخت، ویژگی های مصالح پایدار، عوامل کیفیت پروژه های عمرانی و فناوری های نوین ساختمانی شناسایی شده اند و در نهایت اطلاعات مختصری جهت معرفی پروژه ارائه گردیده است (محیط نگاری). سپس با توجه به داده های مورد نیاز جهت حاصل شدن اهداف تحقیق، ابتدا اقدامات همسو و غیر همسوی با معماری و ساخت و ساز پایدار در راستای اصول معماری و ساخت و ساز پایدار که در پروژه بیمارستان طراحی و یا انجام پذیرفته اند و فناوری های نوین به کار گرفته شده در این پروژه شناسایی، و نتایج هرکدام مورد برسی قرار گرفته اند (تحلیل ان ها به صورت کیفی محتوایی با توجه به نتایج حاصل در پژوهش های پیشین و موارد و الزامات عمومی طراحی بیمارستان ها به انجام رسیده است). در ادامه به جهت حاصل شدن اهداف فرعی تحقیق، تاثیرات ساخت و ساز پایدار بر کیفیت ساختمان سازی، و روابط ساخت و ساز پایدار و فناوری های نوین ساختمانی ارائه گردیده اند و به جهت تحقق هدف اصلی پژوهش ارتباط میان طراحی و ساخت و ساز پایدار به موازات رویکرد به فناوری های نوین ساختمانی با مولفه های کیفیت ساخت حاصل گردیده است.

کلمات کلیدی: رساله بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار ،دانلود پایان نامه بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:262
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار،نقشه های بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار, دانلود بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار، دانلود بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار، رساله بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار، رساله بیمارستان عمومی با رویکرد پایدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا