رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی مرکز تحقیقات محیط زیست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مرکز تحقیقات محیط زیست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :G64

چکیده:

در این رساله که بر مبنای ایده توسعه پایدار شکل گرفته است مواردی از قبیل پایداری و معماری پایدار و راهبردهای طراحی پایدارکه شامل موضوعات تحقیقی در رابطه با اهداف اصلی توسعه پایدار و سابقه آن و راهبردهای آن در زمینه طراحی براساس چرخه زیست ، طراحی انسانی و صرفه جویی در مصرف منابع می باشد پرداخته است همراه با بررسی نمونه های مختلف مانند تغییراتی در رایشتاگ ، برج RWE ، بانک تجاری در فرانکفورت و دفاتر دایلمر، بنز و پتزدامر پلاتزا در برلین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. سپس بررسی و شناخت بستر طرح صورت گرفته است که تاکید دارد بر ویژگی های تاریخی جغرافیایی و طبیعی استان مازندران به خصوص شرایط اقلیمی و ویژگی های انسانی شهرستان نوشهر و تحلیل سایت از لحاظ همجواری ها ، دسترسی ها و چشم اندازهای اطراف آن . در آخر اصول طراحی فضاها و برسی استانداردهای فضاهای موجود در طراحی و برنامه ریزی کالبدی طرح و به طور کل اصول و مبانی طراحی ، معماری اکوتک والگوها و نمادهایش همراه با توصیف سازه ها، تندیسگری نور و مضامین انرژی مورد توجه قرار گرفته است .

کلمات کلیدی: رساله مرکز تحقیقات محیط زیست ،دانلود پایان نامه مرکز تحقیقات محیط زیست

3box ——————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله مرکز تحقیقات محیط زیست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:143
  • حجم فایل:38 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.


رساله مرکز تحقیقات محیط زیست،نقشه های مرکز تحقیقات محیط زیست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی، طراحی مرکز تحقیقات محیط زیست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, مطالعات مرکز تحقیقات محیط زیست+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی, برنامه فیزیکی مرکز تحقیقات محیط زیست, دانلود مرکز تحقیقات محیط زیست، دانلود مرکز تحقیقات محیط زیست، رساله مرکز تحقیقات محیط زیست، رساله مرکز تحقیقات محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا